akelbo Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Disruptor Rounds er nå mindre effektive, mens noen daglige utfordringer skrotes.Respawn raskt ute med justeringer til Apex Legends' nyeste oppdatering Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Bra, da slipper jeg å lande i Swamps noensinne igjen ? 1 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Dessverre hjelper det lite når bokstavligtalt hvert eneste game i gold/plat ranked har 2-3 cheater squads uten unntak. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Bra, da slipper jeg å lande i Swamps noensinne igjen ? Det er da en grei plass det. Mye loot og mange muligheter for å bevege seg videre. Kan også være en grei plass å lande nå som drop pods spawner på kartet før man lander. 2 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Bra, da slipper jeg å lande i Swamps noensinne igjen ? Det er da en grei plass det.Mye loot og mange muligheter for å bevege seg videre. Kan også være en grei plass å lande nå som drop pods spawner på kartet før man lander. Joda, men jeg synes det er et ganske kjipt sted å løpe rundt i, sånn generelt. I tillegg er det få folk, lange avstander mellom husene og ofte langt til neste ring ? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Bra, da slipper jeg å lande i Swamps noensinne igjen ? Det er da en grei plass det.Mye loot og mange muligheter for å bevege seg videre. Kan også være en grei plass å lande nå som drop pods spawner på kartet før man lander. Joda, men jeg synes det er et ganske kjipt sted å løpe rundt i, sånn generelt. I tillegg er det få folk, lange avstander mellom husene og ofte langt til neste ring ? Tror det er en god forskjell på maten ulike spillere spiller battle royale spill. Noen elsker action, så de hopper rett ned i skull town, og bruker runden på å løpe etter motstandere. Jeg var selv mer glad i å holde litt avstand, bruke longbow og lifeline. Men nå i sensong 2 har jeg blitt veldig glad i å spille Gibraltar, med havoc, spitfire og lignende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Lurer på når de har planer om å fikse performance i det spillet.. Er helt horribelt å game det til tider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå