U1ven Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Vår "hoved-WC" er i alenerom på ca 1,5 kvm. Her er det fra før av flytende gulv, laminat. Veldig upraktisk etter en guttefest.. Jeg vil bytte ut dette med fliser på gulv med varmekabler. Hvor mye vil dere anta at dette vil koste og hva kan/bør jeg gjøre selv? edit: Fliser har vi selv, hvis vi velger å bruke de da. Endret 6. juli 2019 av U1ven Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Kommer an på hva som er under laminatet Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 6. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2019 Har ingen anelse, dette er 2 etg. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Fliser er ikke stort bedre... Fugene trekker inn fuktighet, og vil lukte ganske fælt hvis klientellet ikke er treffsikre. En grunn til at det brukes linoleum på toalettgulv i barnehagen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 (endret) hva med gulvbelegg? man får mye forskjellig der. fatter har et som ser ut som skiferstein på kjøkkenet, ser veldig pent ut Endret 8. juli 2019 av Spirre Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Flytende gulv, upraktisk etter guttefest? Skjønte ikke det ^^ Pisser dem så mye på utsida at gulvet/belegget begynner å flyte opp? ^^ Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Ikke limt eller skrudd til underlaget vil jeg tro. Laminat ligger løst på toppen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå