Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Hei Kjøpte en gjendstand for ca 10 dager siden, førte over penger med vipps i to puljer. selger påstår at han ikke har fått pulje nr to. jeg har bilder av Vippstransaskjonen hvor begge summer står som sendt til samme person. har også bilder av transaksjonen fra banken. Hvordan er dette mulig, om det er mulig i det heletatt og hvordan kan dette løses? takker for svar. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Du har bilder, har han kommet med en påstand eller bevis som kontoutskrift eller bilde? Ellers er det å vente ett par dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Du har bilder, har han kommet med en påstand eller bevis som kontoutskrift eller bilde? Ellers er det å vente ett par dager. ingen bevis, bare påstand. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 ingen bevis, bare påstand. Svar med skjermbilde, og vent. *Nesten* garantert en som prøver seg. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Svar med skjermbilde, og vent. *Nesten* garantert en som prøver seg. ja har sendt han de bevisene jeg har, får se hva han svarer. er veldig merkelig hvis bare en av transaskjonene har gått igjennom. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 ja har sendt han de bevisene jeg har, får se hva han svarer. er veldig merkelig hvis bare en av transaskjonene har gått igjennom. Ja, det er veldig merkelig. Du har ditt på ditt tørre. Har vært utsatt for sånne selv. Det blir nok stille i den andre enden nå som du har slengt bevis i bordet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Endret 7. juli 2019 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Send over kvitteringen din og be han kontakte Vipps for å høre hva som skjer med den transaksjonen. Da blir det nok stille. Hvis ikke kontakter du Vipps, viser til kommunikasjon mellom kjøper og Vipps (som du får av kjøper), og ber om å få pengene som har forsvunnet refundert. Endret 6. juli 2019 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Vipps har innført karenstid ved overføring via kort fremfor bankkonto. Jeg ville tatt kontakt med vipps kundeservice: https://www.vipps.no/kontakt-oss/ Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Vipps har innført karenstid ved overføring via kort fremfor bankkonto. Jeg ville tatt kontakt med vipps kundeservice: https://www.vipps.no/kontakt-oss/ Det er 3 virkedager, og han har allerede fått første overføring. Ikke noe vits for TS å bruke mer tid på dette enn nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Har kontaktet Vipps, men er helg så må vente på svar. men at første betalling gikk med engang, men andre tar over 10 dager er merkelig. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Du burde bare kontaktet Vipps med en gang. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 at første betalling gikk med engang, men andre tar over 10 dager er merkelig. er betaling nr. 2 rent faktisk trukket fra saldoen din, eller bare reservert på et vis? (aldri brukt Vipps, så aner ikke om de bruker ordet "reservert" (som i visse andre overføring sammenheng) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Ja alt er trukket fra konto. fikk ikke melding fra han før 8 dager etter, hvor han spurte om når del 2 kom, derfor fikk jeg ikke kontaktet Vipps før nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Det ordnet seg, pengene hadde plutselig dukket opp. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Da er jo heldigvis saken løst. Men av ren nysgjerrighet lurer mange kanskje på hvordan dette kunne oppstå (f.eks i tilfelle de sjøl kommer bort i det) Var vedkommende bare et rotehue, prøvde seg med en frekkis, eller er det rent teknisk sett, mulig at vipps-penger bare kan fordufte i ti dager, for så å plutselig dukke opp? Jeg for min del ville (uansett) ringt kundeservice for å forhøre meg hvorvidt pengene ble sendt mottaker med det samme eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Da er jo heldigvis saken løst. Men av ren nysgjerrighet lurer mange kanskje på hvordan dette kunne oppstå (f.eks i tilfelle de sjøl kommer bort i det) Var vedkommende bare et rotehue, prøvde seg med en frekkis, eller er det rent teknisk sett, mulig at vipps-penger bare kan fordufte i ti dager, for så å plutselig dukke opp? Jeg for min del ville (uansett) ringt kundeservice for å forhøre meg hvorvidt pengene ble sendt mottaker med det samme eller ei. Aner ikke hva som har skjedd, har ikke vært borti noe lignende selv. Har sendt mail til Vipps, så får høre hva de sier. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Det ordnet seg, pengene hadde plutselig dukket opp. Eller fyren innså han ikke kunne lure deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Eller fyren innså han ikke kunne lure deg? Virker litt sånn for å være ærlig. har aldri hørt om at penger tar 10 dager + og overføre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Eller fyren innså han ikke kunne lure deg? Meat sannsynlig. Vært borte i tilsvarende hvor folk påstår de har betalt men pengene kom aldri inn på konto. Vedkommende påsto han satt med kvittering på at det var overført. Da jeg var han vise kvittering og at han måtte snakke med banken sin ble det stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå