steinjarle Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Forsøker å sette verdensrekord i en Tesla Model 3 Lenke til kommentar
missi Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Er ikke helt tilhenger av hastighetsrekoder på offentlig vei. Dette burde blitt gjort på dedikert bane, gjerne oval, med superlader på banen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Er ikke helt tilhenger av hastighetsrekoder på offentlig vei. Dette burde blitt gjort på dedikert bane, gjerne oval, med superlader på banen. Du mener lengderekord? Ser ikke helt hvordan dette er problematisk da han kjører i god fart. Hypermileing dog, det er useless. For meg er det ekstra interessant da en får ett reellt bilde på hva som er mulig i den virkelige verden og ikke optimalisert på en bane med lading tilgjengelig ad-hoc. 5 Lenke til kommentar
missi Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Du mener lengderekord? Ser ikke helt hvordan dette er problematisk da han kjører i god fart. Hypermileing dog, det er useless. For meg er det ekstra interessant da en får ett reellt bilde på hva som er mulig i den virkelige verden og ikke optimalisert på en bane med lading tilgjengelig ad-hoc. Det jeg tenker mest på er at det er 24 timer. En blir sliten og uoppmerksom. Det er veldig lett å gjøre feil da. Feil som fort kan drepe andre. 9 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Det jeg tenker mest på er at det er 24 timer. En blir sliten og uoppmerksom. Det er veldig lett å gjøre feil da. Feil som fort kan drepe andre. Jo denne er jeg enig i,skulle helst hatt rullerende sjåfører! Mener det er dette han har gjort før? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 De er i alle fall to i bilen. Men om de deler på kjøringa er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Han får i hvert fall en pause på ca 15 minutter ca hver 45 minutter. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Jo denne er jeg enig i,skulle helst hatt rullerende sjåfører! Mener det er dette han har gjort før? Usikker? Men ville veldig gjerne sett helelektrisk som egen klasse i Le Mans 24h! Det hadde vært noe det. Le Mans er og en bane som er rimelig realistisk sammenlignet med vanlige veier. Hvis en bruker oval bane uten andre biler på banene, eller med ambulerende harer, så vil en nok oppnå lengder en aldri vil klare ellers. Det er og én ting at Nyland gjør sitt stunt her, han bruker stort sett en god porsjon med vett. Det som virkelig er farlig her er når wanna be jyplinger kaster seg ut i stunt som dette uten tanke for egen og andres sikkerhet. Ser uansett frem til Nyland sitt resultat. Han er vel den eneste private Tesla-eier med YouTube-kanal som ikke har ukritisk dyrking av Tesla. Som igjen gjør at han er verdt å lytte til når han snakker om elektriske biler. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Han får i hvert fall en pause på ca 15 minutter ca hver 45 minutter. Men ingen søvn? Denne Ytringen sier noe om hva mangel på søvn betyr for kroppen. https://www.nrk.no/ytring/livsfarlig-sovnmangel-1.12515115 Lenke til kommentar
NorwegianChillie Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Det er tre sjåfører pluss reservere, og folk ved laderen. Slapp av. Ganske gjennomtenkt dette 5 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Men ingen søvn? Denne Ytringen sier noe om hva mangel på søvn betyr for kroppen. https://www.nrk.no/ytring/livsfarlig-sovnmangel-1.12515115 Bra de planlegger å få seg søvn da. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Bra de planlegger å få seg søvn da. Ja, gjør de det? Jeg spør jo fordi jeg ikke finner den informasjonen noe sted. Lenke til kommentar
missi Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Det er tre sjåfører pluss reservere, og folk ved laderen. Slapp av. Ganske gjennomtenkt dette Dette stuntet antar jeg jo, basert på Nyland sine tidligere bravader, er passe gjennomtenkt. Men hva skjer når YouTube-jyplinger bestemmer seg for å toppe hele driden? Det er DET jeg er skeptisk til og derfor på generelt grunnlag ikke er begeistret for sånne 24-timers øvelser som dette. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Kjører han frem og tilbake mellom 2 punkter? Komisk at Ionity sine ladere er vesentlig kjappere enn Tesla`s egne. Det virker som han kun bruker Ionity? Har han folk som kobler til og starter laderen på disse 2 plassene også? 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Kjører han frem og tilbake mellom 2 punkter? Komisk at Ionity sine ladere er vesentlig kjappere enn Tesla`s egne. Det virker som han kun bruker Ionity? Har han folk som kobler til og starter laderen på disse 2 plassene også? Tesla sine ladere er jo en del år gamle etterhvert, så det er jo ikke veldig komisk. Skal dog begynne å fase inn de nye etter sommeren om jeg forstår det rett og de gamle skal justeres opp til 200kW? Men akkurat nå er det jo litt "kjipt" at en må til Ionity for å få full pupp, absolutt! 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Kjører han frem og tilbake mellom 2 punkter? Komisk at Ionity sine ladere er vesentlig kjappere enn Tesla`s egne. Det virker som han kun bruker Ionity? Har han folk som kobler til og starter laderen på disse 2 plassene også?Desverre har ikke Supercharger V3 begynt å bli rullet ut i Europa. Skjer forhåpentligvis i løpet av året. Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Jeg skal også prøve å sette verdensrekord på diesel bilen min. Blir nok 4 ganger lengere enn en Tesla. Men Tesla fans kommer vel med en "veldig" god forklaring på dette som vanlig :-) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rydin Skrevet 5. juli 2019 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2019 (endret) Jeg skal også prøve å sette verdensrekord på diesel bilen min. Blir nok 4 ganger lengere enn en Tesla. Men Tesla fans kommer vel med en "veldig" god forklaring på dette som vanlig :-)Jeg har også dieselbil. Er du sikker på at du klarer å holde en gjennomsnittsfart på 440km/t med din? Han prøver å slå den gamle rekorden som er 2644km på 24 timer, som gir en snittfart på 110km/t Endret 5. juli 2019 av Rydin 13 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Jeg skal også prøve å sette verdensrekord på diesel bilen min. Blir nok 4 ganger lengere enn en Tesla. Men Tesla fans kommer vel med en "veldig" god forklaring på dette som vanlig :-) Lykke til, det trenger du:) 2 Lenke til kommentar
454ss Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Ingen bryr seg om elbil rekorder eller detts sjåfører 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå