akelbo Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Sjørøverspillets neste oppdatering byr på mer å gjøre, samt justeringer til Arena-modusen.Sea of Thieves lokker med nye aktiviteter denne måneden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Høres bra ut. Har spilt dette spillet i flere måner og tror jeg har minst 200+ timer nå. Utrolig gøy spill hvor du må spille på lag med de du spiller med ellers går det til helvete. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Høres bra ut. Har spilt dette spillet i flere måner og tror jeg har minst 200+ timer nå. Utrolig gøy spill hvor du må spille på lag med de du spiller med ellers går det til helvete. Regner med det har kommet litt mer innhold nå? Sist jeg spilte var det mer en tech-demo enn et spill.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Regner med det har kommet litt mer innhold nå? Sist jeg spilte var det mer en tech-demo enn et spill.... Ja, det har kommet ganske mye nytt innhold den siste tiden. Det kom nettopp en oppdatering som introduserte fisking og enda mer mat! Samt la de til nye oppdrag basert på story. Jeg har dog bare brukt tiden på leveling så kan ikke uttale meg på Adventure modusen, jeg er ikke særlig glad i gallioner.. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Burde de ikke fylt spillet med innhold fremfor å kjøre på med Arena og annet vås? Spillet ble jo reklamert med "grand adventures" og inneholdt omtrent like mye innhold som en tom fyrstikkeske. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Det som er bra i spillet er åssen båtmekanikkene fungerer. Resten er desverre for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå