steinjarle Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Og utfordrer Airpods på batterilevetid.Sony lanserer nye helt trådløse øreplugger med støydemping Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Hmmmm, da ble disse også interessante. 1 Lenke til kommentar
Andres Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Er det mulig å lade trådløs? Som Apple airpods og Samsung og Huawei sine? Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Oi, gleder meg kjempemasse til test av disse, om de holder det de lover så er det instabuy for min del! Trådløse ørepropper med aktiv støydemping er det lite av! Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Vil de ha like ræva samtalelyd som Galaxy Buds? Lenke til kommentar
BigZ12 Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Kun AAC og SBC på headset til 2500,- i 2019... Og det fra Sony som eier LDAC, og har det integrert i alle sine Android mobiler (sammen med AptX). Rett og slett latterlig i mine øyne. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Hva er det med TEK og Apple? I en nyhetsartikkel om et splittert nytt produkt fra et etablert merke er dere på død og liv nødt til å nevne Apple et dusinvis ganger. Hadde Apple Airpods vært banebrytende eller med overlegen kvalitet hadde jeg forstått det, men det er jo et B-produkt hva gjelder lydkvalitet sammenlignet med f.eks forgjengeren til produktet i denne artikkelen. Ser dere ikke det selv? er det kun for å få mest mulig klikk dere vinkler samtlige artikler sånn? Isåfall begynner jo troverdigheten deres snart å falle ned til DinSide sitt nivå. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå