Emilnl Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Hei jeg har kjøpt meg en yamaha aerox ns50 15mod og bytta nettopp fra 70cc til 50cc syllinder og nå er den tungstartet og dør ut når jeg gir gass. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Hvor mye dysa du opp forgasseren? Lenke til kommentar
Emilnl Skrevet 5. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2019 66 dyse og justerte forgasser nåla slik at jeg fikk enda mer bensin Lenke til kommentar
Emilnl Skrevet 5. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2019 Hadde 89 dyse og annet luftfilter på 70cc men jeg har 66 dyse og det med nåla nå i 50cc Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Har du originalt luftfilter med alt av original innmat? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Hva har du eventuelt gjort med eksosanlegget? Hvis det er typisk "ungdoms-trimming" vil jeg anta at du har noen hull borret i bakre del av eksosanlegget ditt, og at luftinntaket ditt kanskje også er modifisert til å slippe gjennom mer luft.. Dør den helt, som i at den stopper med en gang du gir gass? Eller mister du bare all kraft i motoren? Lenke til kommentar
Emilnl Skrevet 5. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2019 Helt originalt luftfilter og eksosanlegget er et uplombert leovince handmade tt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå