Bitesizedmoose Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Hei! Jeg har en stund fått opp noen uønskede meldinger nederst i høyre hjørne som ikke lot seg lukke. Jeg fant ut nå at det er action center notifications. Hvis jeg åpner action center, så kan jeg fjerne alle. Nå var det 17 meldinger totalt. Se vedlegg for eksempler på meldinger. Har prøvd å google dette, uten hell... Hva er dette, og hvordan få de bort? Endret 4. juli 2019 av Bitesizedmoose Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Du har mest sannsynlig fått noe rusk i Chrome browseren din. Bruk malwarebytes og kjør en runde med det. https://www.malwarebytes.com/ Endret 4. juli 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 4. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg har gjort det, ingen resultat. Det var riktignok med gratisversjonen av Malwarebytes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Da må du begynne å fjerne extentions i Chrome. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Her står det hvordan du blir kvitt dritten. https://malwaretips.com/blogs/remove-txtnews-online/ Jeg vil dog ikke anbefale å installere hitman pro eller AdwCleaner, malwarebytes holder i massevis. Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 5. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2019 Der var den ja! Mange takk!!! Det er ikke noe annet tull med pc'en nå, så jeg tror kanskje det holdt å fjerne at Txtnews.online kunne sende meldinger. PS. Tidligere når jeg var inne på Piratebay, så poppet en ny spam webside opp for hvert 3. eller 4. museklikk, det var innmari irriterende. Det ga seg for en god tid tilbake, kan det ha sammenheng med Txtnews.online ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå