Ænonym Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Opererte en fot den fredag 21. juni, sykehuset sendte da inn del a. Jeg leverte del c og d til arbeidsgiver mandagen i uka etter, som skulle ordne det dagen etter. Men jeg kan fortsatt ikke se at det har kommet noe på siden min inne på nav.no. Hvor lang behandlingstid pleier det å være på sykemeldinger? Når kan jeg forvente å få penger? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Arbeidsgiver betaler vanligvis for de første 16 dagene, penger fra NAV får du trolig ikke før fra førstkommende tirsdag (tror jeg det blir?), og første utbetaling blir nok i så fall den 25. juli, forutsatt at søknaden er innvilget. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Det er vel og veldig vanlig at bedriften betaler ut lønn som vanlig og krever tilbake fra NAV? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Det er vel og veldig vanlig at bedriften betaler ut lønn som vanlig og krever tilbake fra NAV? Jeg har aldri opplevd arbeidsgiver gidder styre med dette ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå