neb Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 kansje ikke helt med case modding å gjøre.. men jeg har planer om å lage en lite pimp lounge hjemme, og med det mener jeg å legge neon wire, rundt listene i taket.. men hvor får jeg tak i lang neon wire? noen som har peil? god jul!! Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 kansje ikke helt med case modding å gjøre.. men jeg har planer om å lage en lite pimp lounge hjemme, og med det mener jeg å legge neon wire, rundt listene i taket.. men hvor får jeg tak i lang neon wire? noen som har peil? god jul!! Du får wire på 1,5 meter på Microplex,her. Bare å kjøpe mange lengder det.. God Jul!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Skulle også ha hatt en lang neonwire, 40 meter. Hadde vært fett å trekke langs taket i russebussen (17,5m lang og 2,5m lang) Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 kansje ikke helt med case modding å gjøre.. men jeg har planer om å lage en lite pimp lounge hjemme, og med det mener jeg å legge neon wire, rundt listene i taket.. men hvor får jeg tak i lang neon wire? noen som har peil? god jul!! Du får wire på 1,5 meter på Microplex,her. Bare å kjøpe mange lengder det.. God Jul!! men suger denne strøm eller? er det mulig å få koblet den til 230V strøm nettet? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) http://www.elfa.se har også noe, tror de selger metervis... Endret 23. desember 2003 av zyp Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 http://www.elfa.se har også noe, tror de selger metervis... hvor skal jeg lete? kaos tilstander i menyen Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Apropos pimp lounge. Det hadde faktisk jeg også tenkt på! Men jeg skulle kjøpe inn hatt m/fjær, stav, og muligens en boa Så skulle jeg henge dette på veggen. Men når du sa lys, så kan man jo fullføre verket med noen blinkende dioder. Men tilbake til saken her. Det jeg vet sikkert er at neonwire kan kappes og skjøtes. hvor lange wire du kanha på én inverter vet jeg ikke. Men jeg skal være på utkikk etter lengere wire. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det jeg vet sikkert er at neonwire kan kappes og skjøtes. Jeg fikk ikke til å skjøte neonwire. Prøvde forskjellige triks men fikk ikke lys i den påskjøtete delen.. Kappe den går jo derimot greit! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Problem løst: http://www.elwirecheap.com De selger pr. fot, opptil 600 fots lengder!! Og som navnet tilsier, det er billig og Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Og i tilfelle noen lurte, en fot er 30,48 cm. Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Og i tilfelle noen lurte, en fot er 30,48 cm. wooohoio.. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå