Gå til innhold

Deus EX: Invisible War

Anbefalte innlegg

QUOTE (Heales @ 24/12/2003 : 13:48)

bla bla bla

ja? so F.ing what om noen ikke liker det? det er vår personlige mening, trådstarter spurte jo om "Deus EX: Invisible War, Hva syns dere om spillet?", ikke "Deus Ex: Invisible War, Hva syntes reviewers om spillet?"

so stop yer whining... "

1. Skal du quite meg så får du quote hva jeg skrev fremfor å ta ting rett ut av luften. Men det er kanskje slik du foretrekker å argumentere?

2. Jeg har ikke noe behov for å spørre deg om hva jeg kan poste og hva jeg kan mene, og det eneste du har tilført debatten er pisspreik om mine innlegg.

3. Post gjerne din personlige mening, men du kan med fordel holde deg til spilldebatt fremfor totalt usakelig personangrep.

Bortsett fra det får du og alle andre ha en hyggelig spilljul. Dette er for mange av oss en av årets fineste perioder å spille masse nye spill, eller fullføre ting vi ikke rakk i løpet av høsten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å bruke dine ord "gadd" du ikke quote så mye som et eneste ord siden jeg ikke et eneste sted skrev "bla bla bla".

Du skjønner like godt som meg hva utrykket "bla bla bla" betyr i den sammenhengen du brukte det så du kan i det minste ha ryggrad til å stå for drittkastingen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...