Heales Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 QUOTE (Heales @ 24/12/2003 : 13:48) bla bla bla ja? so F.ing what om noen ikke liker det? det er vår personlige mening, trådstarter spurte jo om "Deus EX: Invisible War, Hva syns dere om spillet?", ikke "Deus Ex: Invisible War, Hva syntes reviewers om spillet?" so stop yer whining... " 1. Skal du quite meg så får du quote hva jeg skrev fremfor å ta ting rett ut av luften. Men det er kanskje slik du foretrekker å argumentere? 2. Jeg har ikke noe behov for å spørre deg om hva jeg kan poste og hva jeg kan mene, og det eneste du har tilført debatten er pisspreik om mine innlegg. 3. Post gjerne din personlige mening, men du kan med fordel holde deg til spilldebatt fremfor totalt usakelig personangrep. Bortsett fra det får du og alle andre ha en hyggelig spilljul. Dette er for mange av oss en av årets fineste perioder å spille masse nye spill, eller fullføre ting vi ikke rakk i løpet av høsten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 person angrep? jaha? og jeg gadd ikke quote hele posten din fordi den er stor, trenger ikke generere mer tekst enn nødvendig.. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 For å bruke dine ord "gadd" du ikke quote så mye som et eneste ord siden jeg ikke et eneste sted skrev "bla bla bla". Du skjønner like godt som meg hva utrykket "bla bla bla" betyr i den sammenhengen du brukte det så du kan i det minste ha ryggrad til å stå for drittkastingen din. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jaja, jeg beklager at du tok mitt bruk av "bla bla bla" som dritt kasting, men det var det i høyeste grad ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå