Gå til innhold

Deus EX: Invisible War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsummering av 2003:

En av trendene på slutten av 2003 var å være negativ til Deus EX: Invisible War.

Det er da alldeles utrolig at en nesten samlet presse har gitt dette spillet meget gode omtaler, og plutselig er det en del sutrete PC-spillere som har funnet en ny ting å være negativ til.

Mistenker temmelig mange av dere sutretryner til å være anti konsoll, eller i hvertfall anti X-Box, og jeg blir heller ikke overrasket om dere synes Microsoft er kjipe greier og at Linux er større enn Jesus.

Har sett for mange debatter allerede om hvor utolig kjipt det er at konsollene ødelegger PC-spillene, og da er det Deus EX: Invisible War som brukes som eksempel...og hvorfor det? Først om fremst fordi det ikke er en lang rekke med eksempler å vise til, hvilket betyr at man atter en gang har vært vitne til en meget simpel og primitiv generalisering.

Lenke til kommentar

Det er IKKE bare min mening at et overlegent flertall av de store seriøse spillsitene har gitt dette spillet til dels glimrende karakter.

Det er heller ikke bare min mening at det har vært en del sutring i det siste både om dette spillet og PC vs konsollspill.

Det som selvsagt er en individuell mening er om man liker spillet eller ikke.

Lenke til kommentar

Deus Ex 2 er eit av dei beste spela som kom på pc i fjor. Nydeleg grafikk og herligt gameplay. Var ikkje like bra som det første, og var ein smule kort. Eg brukte ca 10 timer inkl loading og deaths, den første brukte eg over 20 timer på.

Det som er egentleg mest negativt er at det er ALTFOR mykje loading.

Og eg spelte igjennom det fint på 2ghz og radeon8500 med alle detaljer på fullt. Spelet systemkrav tilfredstiller heilt saman med den svært tekniske grafikkrender motoren.

Bra spel, men det kunne ha vore litt betre.

Lenke til kommentar

Consol spill er for linjære. (punktum)

Som feks Dusex 2 eller Starwars KOTOR....

Dusex 1 hvar kun for pc først og når den senere kom til consol, grunnet uventet sukses, viste det seg at de fleste consol spillere ikke runna spillet siden det hvar for avansert, ikkelinejært og langt. ( Consol spillere i et nøtteskall )

Det hvar nettopp av bla disse grunnene Dusex 1 ble en hit på pc, men når consol markede også er et stort marked så ville produsenten rette disse "feilene" i Dusex 2 noe som kom til å tilsi at pc veteraner ville bli skuffet......

Rest is history :thumbdown:

Duesx 2 er et bra consol spill, men det er ingen Duesx 1 som hvar et reint pc spill

Endret av LOBOS
Lenke til kommentar
men kunne noen her gitt meg en link til patchen til spillet? vet det finnes en har hørt snakk om det.

gå på deus ex 2 hjemmesida, og klikk deg inn på support delen på den amerikanske versjonen av sida..

en enkel google søk på "deus ex 2 patch" gav også resultater...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...