AfterGlow Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 <br data-mce-bogus="1">Nå kan du se varslinger fra mobilen i Windows 10 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Åh nei. Det siste jeg vil se på min PC Er mer plagsomt enn nyttig med meldinger og notifications. Men kan forstå at folk som venter meldinger fra kunder og leverandører kan finne det nyttig. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Å lese meldinger og sende SMS er bra, men appen mangler dessverre muligheten for å _slette_ SMS'er. Dessuten vil meldinger man leser på PC'en ikke merkes som lest på mobilen. Frustrerende! Dett gjør appen mye mindre nyttig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Kommer vel ingen mulighet med Windows 10 <-> IOS mobil antar jeg. Mac kan forsåvidt lese og sende SMS via bruker kontoens imessage , men det foregår litt annerledes. Men er ikke Mac bruker . Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Eg vil ha færre varsler, ikkje flere Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Hvis ting man gjør i "Your Phone" reflekteres på mobilen er det helt supert. Jobber på PC og slippe å dra frem mobilen hver gang hadde vært topp. Men, jeg har problemer med SMS jeg sender fra PC ikke kan sees på mobilen. Flere med samme problem? Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Et halvhjerta program fra Microsoft som sikkert blir bedre med tiden. Men jeg hadde ønska at Mucrosift faktisk benyttet seg av Microsoft Store og eller DISM. Så man kunne installere etter behov, men neida. Sånt tilhører fantasier og dagdrømmer. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Mye enklere å gå til https://messages.google.com/web/ og så aktivere Nettversjonen av Messages på telefonen. Null app funker rett ut av boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå