karl000joh Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Hei. Har problemer med flere spill, oppdateringer. Windows sier også at noe mangler/feil. Laget en tråd om dette her med det meste av info: https://forums.tomshardware.com/threads/overclocking-driver-windows-error-unsure.3496307/ Men ikke fått noen svar ennå.. Kanskje noen her vet hva jeg må gjøre? Må Windows installeres på nytt? Har jeg ennå ikke riktig driver? Er det noe feil med overklokkingen min? Setter veldig stor pris på hjelp nå, satt 5 timer i går uten å komme videre... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Høres ut som du har valgt feil driver, eller dårlig driver, sammen med operativsystemet? Bruker du slow ring eller fast ring beta testing? For skulle ikke tru build 1903 hadde slike feil. Greit å nevne hva slags drivere\skjermkort. Windows oppdateringer kan være microsoft sin feil. Men SSD\harddisk feil er enten overklokking eller filsystemfeil eller kan være dårlig harddisk? https://www.flickr.com/photos/182417157@N07/48191477552 Om du har GTX 1080 TI så har jeg ikke hatt noe slike problemer i det siste, mistenker fremdeles operativsystemet det er noe feil med? Endret 4. juli 2019 av LMH1 Lenke til kommentar
karl000joh Skrevet 4. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2019 Høres ut som du har valgt feil driver, eller dårlig driver, sammen med operativsystemet? Bruker du slow ring eller fast ring beta testing? For skulle ikke tru build 1903 hadde slike feil. Greit å nevne hva slags drivere\skjermkort. Windows oppdateringer kan være microsoft sin feil. Men SSD\harddisk feil er enten overklokking eller filsystemfeil eller kan være dårlig harddisk? https://www.flickr.com/photos/182417157@N07/48191477552 Om du har GTX 1080 TI så har jeg ikke hatt noe slike problemer i det siste, mistenker fremdeles operativsystemet det er noe feil med? Takk for svar. Redd for at det er operativsystemet jeg også. Men vil ikke gjøre noe drastisk før jeg må. Har et GTX 1080 TI, skal finne driver navnet når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 (endret) Last ned DDU fra Guru3D og installer det programmet, hvis du ikke har det allerede. Deretter kan du prøve følgende kommandoer fra Powershell (som administrator) Trykk Enter etter hver kommando, det kan ta en stund å kjøre dem. DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth Og til slutt sfc /scannow igjen. Virker ikke Windows 10 Update da, restart PC’en i sikker modus, og slett alt innholdet i C:\Windows\SoftwareDistribution, men ikke selve SoftwareDistribution mappen. Deretter kjører du DDU og fjerner alle spor av Nvidia driveren. Restart PC’en i normal modus og prøv å kjøre Windows Update igjen. Mulig du må innstallere Nvidia driveren på nytt igjen. Endret 5. juli 2019 av Chavalito Lenke til kommentar
karl000joh Skrevet 5. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2019 (endret) Last ned DDU fra Guru3D og installer det programmet, hvis du ikke har det allerede. Deretter kan du prøve følgende kommandoer fra Powershell (som administrator) Trykk Enter etter hver kommando, det kan ta en stund å kjøre dem. DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth Og til slutt sfc /scannow igjen. Virker ikke Windows 10 Update da, restart PC’en i sikker modus, og slett alt innholdet i C:\Windows\SoftwareDistribution, men ikke selve SoftwareDistribution mappen. Deretter kjører du DDU og fjerner alle spor av Nvidia driveren. Restart PC’en i normal modus og prøv å kjøre Windows Update igjen. Mulig du må innstallere Nvidia driveren på nytt igjen. Takk! Har prøvd å installere driveren på nytt uten noen fremgang. Skal gjøre alt det andre du ser! Høres bra ut. Har ikke Guru3D. Blir spennende å se hva den kan få til. Endret 5. juli 2019 av karl000joh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå