Jens Kr. Kirkebø Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 6,6kW ombordlader er ikke bra, hadde ventet mer av en europeisk bil. Det betyr maks 3,7kW hjemmelading i det meste av Europa, og vesentlig mindre en del steder. Standarden nå bør definitivt være en 11kW 3-fase lader, som også takler 230V 3-fase samt 32A 1-fase. Slik som på Model 3 eller Etron. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Dette kan bli en storselger! Håper de klarer å levere! Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Til 250 000 tror jeg denne vil bli en storselger. Den konkurrerer veldig bra på rekkevidde vs pris, så da gjenstår det bare å finne ut om den er bra ellers også. Foreløpig ser det jo lovende ut. Ikke uenig, men med SUV-syken som herjer for tiden så vil jeg tro at e-2008 som kommer en måned senere blir minst like populær her til lands hvis det ikke blir for stor prisforskjell. Den er bygget på samme plattform og er vel nesten identisk teknisk bortsett fra SUV-utseende og markhøyde. Nei, rent teknisl blir de ca identisle, mem 2008 blir større. Bare fra det som står i artikkelen her så kan man se at baggasjerommet til e-2008 er på 434 l, på e-208 er det 265 l. E-2008 blir også en del lenger enn e-208 som sannsynligvis også vil gi mer bakseteplass. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Sikkert ikke aktiv temperaturstyring på batteriet. Sikkert lav ladehastighet. Noe må jo være feil til den prisen. Grunnmodellen mangler vel noen ting som ryggekamera og slikt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Man kan legge til ryggekamera for 2320,-, dette er noe man absolutt bør ha etter min mening, rart de selger biler uten. Dessverre kan man ikke legge til ACC på grunnmodellen men må 2 hakk opp på utstyrsnivået da, 40 tusen. Keyless er heller ikke standard ser jeg. Her er hele prislisten: https://media.peugeot.no/file/39/9/p21-kundepris-internett.564399.pdf#_ga=2.234559390.1455283056.1562442262-2042733344.1562442262 Endret 6. juli 2019 av kremt 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 6,6kW ombordlader er ikke bra, hadde ventet mer av en europeisk bil. Det betyr maks 3,7kW hjemmelading i det meste av Europa, og vesentlig mindre en del steder. Standarden nå bør definitivt være en 11kW 3-fase lader, som også takler 230V 3-fase samt 32A 1-fase. Slik som på Model 3 eller Etron. Fra utstyrskatalogen finner jeg følgende linje: AC 10 kW on-board 3-fas lader (fra 02/2020) Kan bestilles som ekstrautstyr, står ikke pris enda. Lenke til kommentar
missi Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Man kan legge til ryggekamera for 2320,-, dette er noe man absolutt bør ha etter min mening, rart de selger biler uten. Dessverre kan man ikke legge til ACC på grunnmodellen men må 2 hakk opp på utstyrsnivået da, 40 tusen. Keyless er heller ikke standard ser jeg. Her er hele prislisten: https://media.ed.edmunds-media.com/toyota/gr-supra/2020/fd/2020_toyota_gr-supra_dsh_fd_508192_1600.jpg Er prislisten dashbordet til en Toyota? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Takk for korreksjonen, er nå rettet opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå