Mao747 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har lastet ned en winblind men jeg får den ikke til å fungere. Noen som kan hjelpe? .wma ble den, men jeg vet ikke hvilket program som er egnet til å pakke den ut, her winzip og winrar. Pluss standardutpakkeprogrammet i XP Lenke til kommentar
Mao747 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Lasta nå ned winace, hjalp ikke. HJELP MEG! Hva F skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 er ikke wma en lydfil'a? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 .wma er jo lyd det.. men uansett ikke bruk windows blinds eller stylexp og hva alt det nå heter, det er en liten patch som gjør at du kan bare laste ned skins og bruker dem med en gang.. husker bare ikke helt hvor man får tak i den ligger nå på FTP serveren min hvis du har lyst på den.. (send mail) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Regner faktisk med at du har lastet ned et Windowsblinds skin. Du må installere Windowsblinds (doh!) for å bruke dette skinnet. Finner det på stardock.com (tror det er riktig adresse, hvis ikke: Google er din venn). Lenke til kommentar
Mao747 Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Har Stardock programet som jeg måtte laste ned i følge den siden, hjalp meg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå