T.F.T Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) se her. den plaseres i et ledig pci-spor og suger luft ut av kabinettet. fins det noe lignende som suger luft inn i stedet for ut? Endret 14. mai 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du ikke bruker noen, eller en av pci sporene så kan du jeg kjøpe en standard kabinett vifte, og sette den på "høykant", og bruker litt redor felgen metoder for få den til sitte. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 fins det noe lignende som suger lust inn i stedet for ut? Du snur polariteten eller viften, så funker det som gull det. Litt ingenørkunst av typen the_lynx foreslår er å foretrekke, selvsagt. Selvgjort er velgjort. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Du snur polariteten eller viften, så funker det som gull det. Jeg tror bladene på viften er kromme så de gir mer effekt og hvis den skifter retning da vil den omtrent ikke blåse. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Sant nok, jeg skulle tatt forbehold for det. Forbehold tatt fra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå