Maiki9716 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Er det innafor å nekte vaksinasjon for å bli dimmitert? Er selv innkalt og ønsker ikke å bruke ett år i forsvaret. Jeg vil helst ut så skjapt som mulig.Har noen mindre skader i kne, rygg og skulder, men er usikker på om de er nok til å bli stemplet som tjenesteudyktig. For de interesserte er skadene mine;Kne - Slatters (dokumentert) Skulder - Avrivning av AC-leddbåndet Rygg - Ukjent Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Om det er innafor får du bestemme selv. Men om det er en gyldig grunn vet jeg ikke. Hva slags vaksine tenker du at du skal nekte å ta?Om du virkelig vil bli dimmitert ville jeg ha tatt kontakt med legen din, og prøvd å få en legeerklæring. Så sender du den inn, så vil du mest sannsynlig bli dimmet. Er ikke bare at skaden må være alvorlig for at du skal bli dimmet. Skadene skal heller ikke bli verre på den tiden du er i forsvaret. 4 Lenke til kommentar
TheRealKelgan Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Har du hatt skader i kne og rygg blir du nok dimmet ganske raskt, de vil ha friske folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå