AR85 Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Ulefone er godt eksempel. Og hvor mange tror du bruker dette merket? Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Her tror jeg nok du tar feil. Jeg klarer ikke å betale med Google Pay med mindre telefonen min er låst opp. Min pixel 3 betaler så lenge den er slått på, låst eller ulåst. Lenke til kommentar
Lebon Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Her tror jeg nok du tar feil. Jeg klarer ikke å betale med Google Pay med mindre telefonen min er låst opp. Min pixel 3 betaler så lenge den er slått på, låst eller ulåst. Ja ser nå at det er mulig, men det fungerer bare opp til et visst beløp. I Norge er den grensen på 200 kr, altså samme som med trådløs blipping av bankkort. Se https://support.google.com/pay/answer/7644132?hl=no for mer info. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Nei takk til Google Pay og Apple pay og Samsung Pay og alt det andre fra reklamevirksomheter som vil kartlegge deg. Argumentene for å gå tilbake til kontanter bare baller på seg. I motsetning til de to andre alternativene dine, så er ikke Apple en reklamevirksomhet, så da vet du hva du kan gå for når det blir for tungvindt å bruke kontanter Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Da er det bare å håpe at Samsung Pay kommer til Norge snart Kva skal du med Samsung Pay når Google Pay er lansert? Det fungerer på alle android-telefoner. Vil gjerne også kunne bruke klokka som betalingsmetode Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Kva skal du med Samsung Pay når Google Pay er lansert? Det fungerer på alle android-telefoner. Samsung Pay har en klar fordel, da den blant annet kan brukes på så og si alle terminaler. Bruker en teknologi (MST) som emulerer det å dra kortet i terminalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå