BjartmarO Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Nå begynner det heldigvis å bli en stund siden jeg var involvert i slike prosjekter. Vi fikk fatt i 1-en- konsulent som hadde de egenskapene jeg tror vi er nokså enige om er ønskelige til et SAP prosjekt. Han er fortsatt den mest verdifulle personen jeg har hatt med å gjøre uansett om det gjelder IT eller andre typer prosjekter. Helt suverent. Du må nok lete for å finne den forståelsen blant arkitekter også. Best å hente inn noen som KAN konstruksjon for å sikre teknisk integritet mm. Ja, det finnes sikkert forskjellig blant arkitektene også. Og de gjør jo også som du sier. De bruker spesialkompetanse på konstruksjonsteknikk og byggeteknikk i de senere fasene av prosjektene, for å sikre at bygget faktisk kommer til å stå. De selv kan bare disse fagene inntil et visst nivå. Uansett, det ligger en forventning om at arkitekter skal evne å se helheten. Den samme forventningen bør også ligge der for utviklere. For ofte ser man på utviklere bare som "kodere", og man tenker at man trenger noen andre utenfra for å vurdere brukerbehovet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå