hei_det_er_robin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 MP4 er vel en måte og komprimere filer på, primært video. Slik som man bruker MP3 til å konvertere Musikk. avi, mpg og det der er også codecs (COde/DECode), komprimeringsformater.. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Beklager at jeg er en grønnskoling, men hva er en mp4-fil? En type video-format? jepps! er det ikke det formatet som blir åpnet i quicktime på en pc? eller er jeg også en grønnskolling? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Det aner jeg faktisk ikke... Skal søren meg legge inn quicktime og prøve... Rapport kjem in a few minutes... Det er det faktisk... Funker fett det.. Så da veit du det lissom... men jeg tror jeg legger meg snart jeg ass... Begynner å bli Tired... Endret 28. desember 2003 av hei_det_er_robin Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hvis noen som har sx1(får ikke min før på mandag), åssen blir mp4 filmene på den? "bra" bilde? og hva med lyden? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg får ikke spilt filmer med min sx1 i realplayer har prøvd tre-fire mp4 filer men real player sier bare kan ikke spille av størelsen er for stor til og med 500kbfil Finnes det bedre videospiller? Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Har prøvd noen mp4 filmer på min sx1. ikke alle virket, men de fleste virket ganske bra. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det aner jeg faktisk ikke... Skal søren meg legge inn quicktime og prøve... Rapport kjem in a few minutes... Det er det faktisk... Funker fett det.. Så da veit du det lissom... men jeg tror jeg legger meg snart jeg ass... Begynner å bli Tired... stilig! men klarer du å filme lenger enn 1 minutt? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 litt off-topic, men dog: Er det på noen måte mulig å få kun lydfilene ut av en musikk-dvd? Tenker på hvis du f.eks har en U2 dvd, kan du "trekke ut" kun _sangene_ da? Eller er det umulig å atskille lyden og bildet i dette tilfellet? Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 litt off-topic, men dog: Er det på noen måte mulig å få kun lydfilene ut av en musikk-dvd? Tenker på hvis du f.eks har en U2 dvd, kan du "trekke ut" kun _sangene_ da? Eller er det umulig å atskille lyden og bildet i dette tilfellet? Kanskje det går med dvdshrink? Der kan man visst gjøre litt av hvert. Sjekk http://dvd.box.sk/ .. Er vel ikke ulovlig sånt? Tror ikke det.. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det aner jeg faktisk ikke... Skal søren meg legge inn quicktime og prøve... Rapport kjem in a few minutes... Det er det faktisk... Funker fett det.. Så da veit du det lissom... men jeg tror jeg legger meg snart jeg ass... Begynner å bli Tired... stilig! men klarer du å filme lenger enn 1 minutt? ehm... nei.. har ikke SX-1, gutten spørte om MP4 var filer som ble åpnet i Quicktime på PC'en... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmmz, prøvd mange mp4 filmer på sx1...de funker ikke Men hvilket program må jeg laste ned for at de skal virke? Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du trenger ikke program annent enn real one som er i telefonen. Sitter og spiller av mp4 filmer som bare det Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 send en mp4 til meg da.....msn er [email protected] så skal jeg se om den virker eller ikke!! Ok? eller hvis du ikke vil legge meg til, så kan du bare si meg hvor du fant den? eller hva mp4 filmen som virker heter!! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 noen som vet om det er mulig å få full screen i real player? I videorecorderen går det men den tar bare 3gp filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå