Torstein Norum Bugge Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Microsoft slettet hele Instagram-feeden sin og publiserte mystisk innlegg.Hva er «Windows 1.0»? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 De må vel kaste seg inn i pr trenden som tunge reklamebyråer anbefaler. Lenke til kommentar
I-T bro Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Win1.0 hadde heller ikke working priorities. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Retrowave er i hvert fall flotte greier uansett. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Win1.0 hadde heller ikke working priorities. Poeng og relevans? Og hva mener du med working priorities? Litt etter hva du mener er bruk av ordet "heller" noe jeg spekulerer på, hva sammenligner du med? Windows 10? Hvis du ønsker å komme med et poeng, selv om det ikke er veldig relatert til hva artikkelen handler om, så kan du i det minste gjøre det mer klart hva du egentlig snakker om. 4 Lenke til kommentar
Turbolego Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Retrowave er i hvert fall flotte greier uansett. Hele sangen om noen er interessert: Dynatron - Pulse Power Endret 3. juli 2019 av Turbolego Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Win1.0 hadde heller ikke working priorities.Poeng og relevans?Og hva mener du med working priorities? Litt etter hva du mener er bruk av ordet "heller" noe jeg spekulerer på, hva sammenligner du med? Windows 10? Hvis du ønsker å komme med et poeng, selv om det ikke er veldig relatert til hva artikkelen handler om, så kan du i det minste gjøre det mer klart hva du egentlig snakker om. Bare å ikke klare å utrykke seg på norsk sier i grunn nok. Nordmenn begynner å bli rimelig sløve språkmessig. Det samme gjelder Tek. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 - Om det er som artikkelen spekulerer i at dette blir en slagt "DosBox"-app rettet imot Windows-platformen så må jeg si at det både er bra, men også ironisk. Om det derimot har noe med "Stranger Things" å gjøre så kan jeg ikke si noe fra eller til, siden jeg personlig aldri har sett en eneste episode av den serien, men det hadde ikke overasket om det faktisk er en forbindelse der. Lenke til kommentar
I-T bro Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Bare å ikke klare å utrykke seg på norsk sier i grunn nok. Nordmenn begynner å bli rimelig sløve språkmessig. Det samme gjelder Tek. Working priorities er working priorities. Evt, mangel på språkkunnskaper er vel dere to. Altså det å sette en proess-prioritet opp eller ned, slik at den får tildelt CPU mere eller mindre. Dette fungerer ikke i windows, og har fungert i Unix hele tiden, og slik unngår man tusenvis av "tweak" applications, og processkilling på windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå