Redaksjonen. Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Havarikommisjonen: Kunne gått verre enn det gjorde da ekspedisjonsskip kolliderte på Svalbard Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det skader nok ikke om de innfører strengere restriksjoner rundt båt og skipstrafikk rundt Svalbard. 2 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Er det dette vi betaler høyt utdannede folk til å bruke ett år på? "Det kunne gått verre!"? Det kunne jeg fortalt dem samme dagen! Neste gang jeg hører om en båtulykke med 50% omkomne, skal jeg påpeke at 100% hadde vært verre. Eller hvis båten sank og alle omkom, skal jeg påpeke at hvis kun roret hadde blitt ødelagt i kollisjonen, og båten etterpå hadde virret uten styring rundt og traff et cruiseskip i drivstofftanken så den eksploderte og 2500 mennesker på cruiseskipet omkom, så ville det vært verre... Spar oss for hypotetiske spekulasjoner, men finn og presenter fakta. Det er det vi betaler dere for. 3 Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Er det dette vi betaler høyt utdannede folk til å bruke ett år på? "Det kunne gått verre!"? Det kunne jeg fortalt dem samme dagen! Neste gang jeg hører om en båtulykke med 50% omkomne, skal jeg påpeke at 100% hadde vært verre. Eller hvis båten sank og alle omkom, skal jeg påpeke at hvis kun roret hadde blitt ødelagt i kollisjonen, og båten etterpå hadde virret uten styring rundt og traff et cruiseskip i drivstofftanken så den eksploderte og 2500 mennesker på cruiseskipet omkom, så ville det vært verre... Spar oss for hypotetiske spekulasjoner, men finn og presenter fakta. Det er det vi betaler dere for. Heldigvis har havarikommisjonen ansatt klokere folk enn deg, folk som f.eks. ikke tror at en TU-artikkel er det samme som en ulykkesrapport: https://www.aibn.no/Sjofart/Avgitte-rapporter/2019-03 3 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Heldigvis stoler jeg fullt og helt på at TU har presse-etikken på plass, og at deres sitering av havarikommisjonen er riktig. Så inntil TU er dømt for feilsitat i pressens faglige utvalg, står jeg for innlegget mitt, som utelukkende er basert på TU-artikkelen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Er det dette vi betaler høyt utdannede folk til å bruke ett år på? "Det kunne gått verre!"? Det kunne jeg fortalt dem samme dagen! Neste gang jeg hører om en båtulykke med 50% omkomne, skal jeg påpeke at 100% hadde vært verre. Eller hvis båten sank og alle omkom, skal jeg påpeke at hvis kun roret hadde blitt ødelagt i kollisjonen, og båten etterpå hadde virret uten styring rundt og traff et cruiseskip i drivstofftanken så den eksploderte og 2500 mennesker på cruiseskipet omkom, så ville det vært verre... Spar oss for hypotetiske spekulasjoner, men finn og presenter fakta. Det er det vi betaler dere for. Tror du TU brukte et helt år på denne artikkelen? Endret 2. juli 2019 av Slettet-t8fn5F 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Tror du TU brukte et helt år på denne artikkelen? Niks. Artikkelen handlet om havarikommisjonens arbeid og resultat, og det var det jeg kommenterte. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Niks. Artikkelen handlet om havarikommisjonens arbeid og resultat, og det var det jeg kommenterte. Men Havarikommisjonen har aldri uttalt "Det kunne gått verre!" 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Nå har jeg i flere innlegg prøvd å få deg til å forstå at mine kommentarer er basert på TU-artikkelen og ingenting annet? Der står det svart på hvitt at havarikommisjonen sier at det kunne gått verre! Ja til og med denne trådens tittel staver det for deg: Havarikommisjonen: Kunne gått verre enn det gjorde da ekspedisjonsskip kolliderte på Svalbard Hva er det du egentlig ikke forstår? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Nå har jeg i flere innlegg prøvd å få deg til å forstå at mine kommentarer er basert på TU-artikkelen og ingenting annet? Der står det svart på hvitt at havarikommisjonen sier at det kunne gått verre! Ja til og med denne trådens tittel staver det for deg: Hva er det du egentlig ikke forstår? Men om det er TU du kritisere, så er jo denne uttalelse helt på jordet. -Er det dette vi betaler høyt utdannede folk til å bruke ett år på? Hvorfor kom du med den uttalelsen, om den ikke var rettet mot havarikommisjonen? Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Hva er det du egentlig ikke forstår? Prøv engelsk eller nynorsk ;o) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå