Torstein Norum Bugge Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Skal komme i to størrelser.7. august er datoen for Samsungs nye toppmodell Lenke til kommentar
FB.520264569 Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Note 10 forventes for øvrig å for første gang å komme i to varianter: én vanlig, og én pluss-variant Dette stemmer ikke. Note 4 kom i to varianter; Note 4 og Note Edge. Lenke til kommentar
Kj3tll Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Note 10 forventes for øvrig å for første gang å komme i to varianter: én vanlig, og én pluss-variant Dette stemmer ikke. Note 4 kom i to varianter; Note 4 og Note Edge. Ikke bare skriv hva du tenker uten å forklare? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Jeg valgte forrige helg å oppgradere fra Galaxy S8+ til den litt mindre S10. Jeg har ganske gjennomsnittlige hender til å være mann. Har likevel alltid vært litt plaget med at en må gjøre små grepsjusteringer hele tiden dersom en skal bruke S8+ med en hånd. For min del har Samsung truffet perfekt med S10. Skjermen oppleves like anvendelig som S8+, selv om den ikke er eksakt like stor. Merker at jeg skriver mye raskere på S10, fordi jeg ikke må rejustere grepet mitt for å treffe alle bokstavene hele tiden, eller gjøre den stabil ved å bruke to hender. Når S10 i tillegg har alt S10+ har, utenom litt bedre selfie-kamera, føler jeg det er en klart bedre modell. Så mye mer komfortabel i bruk. Eneste jeg ser at disse Note-modellene har gående for seg, er at batteritiden trolig blir vanvittig bra. Der føler jeg Samsung ikke tør å skyve grensene lenger, grunnet hendelsen med Note 7. Kanskje eneste ankepunktet på S10, er at batteritiden bare er gjennomsnittlig bra. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Note 10 forventes for øvrig å for første gang å komme i to varianter: én vanlig, og én pluss-variant Dette stemmer ikke. Note 4 kom i to varianter; Note 4 og Note Edge. Note 4 kom i én variant.. Note 4... Note Edge kom også i én variant.. Note Edge..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg