steinjarle Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Porsche viser frem prototypen av Taycan for første gang Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Sånt rent kjøremessig, og komfort tenker jeg denne vil trumfe model s så det holder. Er vel også siste mulighet for oss dødelig å skaffe oss en porsche før diverse avgifter blir lagt på elbiler. 9 Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Kommer til å skrape nedi på en gjennomsnittlig dårlig planlagt fartshump? 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Sånt rent kjøremessig, og komfort tenker jeg denne vil trumfe model s så det holder. Klart det. Noe annet ville vært krise for Porsche. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Kommer til å skrape nedi på en gjennomsnittlig dårlig planlagt fartshump?Er du bekymret for det, bestill den med front lift. 1 Lenke til kommentar
Rune Flækøy Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Her er video av bilen https://www.tvblogg.no/p/tycan.html Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Bare en obs: jeg tror 350 kW lading blir på modellen "turbo", ikke på base. Blir spennende å se hvordan denne tar banekjøring ift Tesla Model 3 Performance. Lenke til kommentar
Tesseract Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Jeg har en Panamera 4 E-hybrid fra 2018. Hvis denne er en brøkdel så behagelig og lettkjørt som Panameraen har Porsche truffet blink! Relativ billig blir den også, forstå det den som kan. Kun 2 dører er dog en nedtur i forhold til Panameraen, men det er en luksussedan for hele familien, mens denne er nok mer enn hverdagsbil til og fra jobb..? Prøverkjøres skal denne garantert! 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Hva mener du, kun 2 dører? Dette er ikke en coupe, men en 4-dørs sportssedan. 2 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Stemmer det, Taycan har fire dører og fire seter. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Stemmer det, Taycan har fire dører og fire seter. En konkurrent med i3 med andre ord 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 En konkurrent med i3 med andre ord Ikke akkurat.. ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Fin bil, men jeg avbestilte min. Jeg har innsett at jeg er for gammel til å krabbe ned i en bil og dra ræven langs asfalten. Jeg må opp og inn i en bil. Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Bare en obs: jeg tror 350 kW lading blir på modellen "turbo", ikke på base. Blir spennende å se hvordan denne tar banekjøring ift Tesla Model 3 Performance.Jeg vil gjette på at den er nesten like god som Model 3 på bane. Dårligere akselerasjon, lavere topphastighet og høyere vekt vil gjøre sitt. Men den har nok bedre dekk som standard, og bedre fjæring. Endret 3. juli 2019 av Espen Hugaas Andersen 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg vil gjette på at den er nesten like god som Model 3 på bane. Dårligere akselerasjon, lavere topphastighet og høyere vekt vil gjøre sitt. Men den har nok bedre dekk som standard, og bedre fjæring. Wow, imponerende at du har fått vite endelige specs på Taycan, jobber du hos Porsche i Tyskland? 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Sånt rent kjøremessig, og komfort tenker jeg denne vil trumfe model s så det holder. Er vel også siste mulighet for oss dødelig å skaffe oss en porsche før diverse avgifter blir lagt på elbiler. Kjøremessig er det ingen tvil om at den trumfer S, det gjør jo model 3 også. Men komfort kommer vell an på hvor de "legger" seg, blir det en 911 "utgave" så blir det jo støy osv som kjent fra sportsbiler. Går de for panamera så kan en vell forvente Tysk komfort! Tror dog denne blir ekstremt dyr med "alt" inkludert. Men veldig spennende bil! Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Wow, imponerende at du har fått vite endelige specs på Taycan, jobber du hos Porsche i Tyskland?Har så klart ikke endelige specs - tar bare utgangspunkt i det som blir kommunisert fra Porsche, og som står i artikkelen. Gjør ikke meg noe om Taycan blir bedre enn forespeilet. 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Jeg vil gjette på at den er nesten like god som Model 3 på bane. Dårligere akselerasjon, lavere topphastighet og høyere vekt vil gjøre sitt. Men den har nok bedre dekk som standard, og bedre fjæring. Ny rekord for Model 3 i dag, forresten: https://www.teslarati.com/tesla-model-3-fastest-lap-record-laguna-seca-video/?1=1 Den slo rekorden for raskeste firedørs sedan med 0,01 sekunder (se videoen i forrige link): https://www.gtplanet.net/jaguars-project-8-smashes-the-sedan-lap-record-around-laguna-seca/ Endret 3. juli 2019 av Espen Hugaas Andersen 1 Lenke til kommentar
TheFuture911 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Interesting! Lite info angående autopilot og summen osv.. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Ny rekord for Model 3 i dag, forresten: https://www.teslarati.com/tesla-model-3-fastest-lap-record-laguna-seca-video/?1=1 Den slo rekorden for raskeste firedørs sedan med 0,01 sekunder (se videoen i forrige link): https://www.gtplanet.net/jaguars-project-8-smashes-the-sedan-lap-record-around-laguna-seca/ Denne var heftig modifisert. "What is quite remarkable about the record-setting Model 3 is that the vehicle is a regular commuter car that’s been upgraded with standard off-the-shelf Mountain Pass Performance parts that include an adjustable coilover suspension, upgraded control arms, improved brakes, and a second set of track tires." Tipper Porsche ikke trenger å fikse på bremsene før den slippes ut på bane. Av bildene så ser de ut til å være tilstrekkelig dimensjonert. Endret 4. juli 2019 av uname -l 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå