Mgut Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Hvor er det jeg kan kjøpe batteri for el-sykkel, trenger 48v Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Hvor er det jeg kan kjøpe batteri for el-sykkel, trenger 48v Bør nok høre med seriøse sykkelforhandlere. Det er ikke noe man bør ta fra suspekte nettsider. Det er lovløse tilstander på ebay m.m. om falske batterilovnader. Veldig lett å bli rundlurt. Slike batterier tuller man ikke med. Endret 2. juli 2019 av plankeby Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 Tenke å kjøpe her i Norge og ikke bay Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 6. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2019 siden det ikke var mye hjelp å få her inne, så sier jeg denne er ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 siden det ikke var mye hjelp å få her inne, så sier jeg denne er ferdig Orket rett og slett ikke å begynne å grave ut opplysninger fra deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå