AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Hva er den og hvilken respons får du på den? Anonymous poster hash: 088cb...a82 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2019 Kom du? - nei Jeg hadde avvist deg tvert. Dummeste jeg har hørt på lenge! Har du fått napp med den er det ren flaks Anonymous poster hash: 088cb...a82 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Hei Respons: Hei Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Hei Respons: Hei Åpningsreplikken kommer etter at du har sagt hei. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Hei :o) Vil du ha en til? - når man møter en attraktiv kvinne med barnevogn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 Hei :o) Vil du ha en til? - når man møter en attraktiv kvinne med barnevogn. Spent på responsen..... Anonymous poster hash: 088cb...a82 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Spent på responsen..... Det er strengt tatt bare 3 naturlige svar: - Blåveis - Latter - Oppussing av barnerom 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 Det er strengt tatt bare 3 naturlige svar: - Blåveis - Latter - Oppussing av barnerom Den siste er kjip Anonymous poster hash: 088cb...a82 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Jeg må bare beklage at jeg ikke har noen smart sjekkereplikk å komme med; for jeg ble helt satt ut av hvor vakker du er! Respons: Alt fra latter, til lett rødming, men alle liker den egentlig EDIT: Veldig viktig å fremføre den på en oppriktig måte! Den minste antydning til et smil, vil ødelegge mye. Endret 2. juli 2019 av ozone Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2019 Gjerne noe litt personlig til personen, som viser interesse og selvtillit, men viktig er også det er noe som holder samtalen i gang, i form av et spørsmål man vil svare på. 'Hvordan går det' er jævla lite interessant å svare på. 'Så du liker øl ja, er du like god i bowling når jeg har spandert noen øl på deg mon tro?' virker litt mer utfordrende og viser litt mer selvtillit. Så gjelder det jo gå rett på sak når hun ler og svarer. 'Så bra, skal vi prøve tirsdag kl18 da?' Anonymous poster hash: 2e2c4...967 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Go for the laughs! Ellers liker jeg å nevne noe ved dem jeg liker (utseende, interesse, etc). Pleier å få god respons. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Hei! Vil du bli med hjem og spise pizza og pule? Respons: 8 av 10 er truende til å gi deg en ørefik eller gir deg en ørefik. 2 blir alltid med hjem! Kontra: til de 8 som ikke vil; HÆææ... liker du ikke pizza? Respons: av de 8 blir det med 2 hjem.. Works everytime!! Lenke til kommentar
Webaas Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Hvor har du vært i hele mitt liv? Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Nå er det vel egentlig slik at det egentlig fungerer best om man ikke drar noen one-liner. Det fungerer langt bedre å ha et bra/morsomt svar på hennes...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå