FranZe Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Er det noen som har dette? Står på Ikea sine sider at den kun passer til Metod kjøkken men det er jo samme bredde og dybde på Faktum skapet. Så da lurer jeg på om det virkelig ikke passer eller ei. Har ringt Ikea og spurt, de skulle ringe opp igjen... Men ikke hørt noe. Kunne gjerne tenkt meg den ventilatoren Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Tror ikke det der fungerer særlig godt (kjenner ikke viften), men generelt er Metod og Faktum inkompatibelt. Jeg ville vært forsiktig for ikke å ødelegge det skapet du skal montere viften i. 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 Ikea ringte aldri opp igjen så jeg tok turen dit, og spurte. Hun hadde aldri hørt om at det ikke passet i Faktum. Tok selv ett mål der hvor Underverk ventilatoren var montert. Det viste 35cm. Hun sa det burde gå og jeg spurte om det var mulig å bytte den hvis den ikke passet. Fikk da beskjed om å høre nærmere med dette ved vareutleveringen. Hoppet over dette og kom hjem. Da var det å fleise av resten av bunnen i skapet helt inn. Opp med ventilatoren for å se at det akkurat ikke passet. Tok da frem vinkelsliperen og kuttet av ca 1cm av baksiden av ventilatoren ("nedre listen"). Nå passer den så fint atte 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå