Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Har ikke vært klar over dette før men iflg. prislisten til Chili tar de betalt for mottak av sms i utlandet.Er det flere operatører som praktiserer dette? https://chilimobil.no/kundeservice/prisoversikt/i-utlandet/ Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Jeg tror at de er de eneste, men min erfaring med Chili er at prislistene deres er fulle av feil. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Har reagert på det selv da sms egentlig ikke koster en dritt. Kontaktet happybytes for å høre i dag kan poste hva di sier om det når jeg får svar. vet at telenor og telia har gratis sms motak i hele verden. tilogmed over satelitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Har reagert på det selv da sms egentlig ikke koster en dritt. Kontaktet happybytes for å høre i dag kan poste hva di sier om det når jeg får svar. vet at telenor og telia har gratis sms motak i hele verden. tilogmed over satelitt. Jeg finner ingenting i prislisten til Happybytes om at det oster penger å motta sms i utlandet? Forøvrig synes jeg de har svært gode priser på utenlandsbruk til/i de aller fleste land. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Jeg finner ingenting i prislisten til Happybytes om at det oster penger å motta sms i utlandet? Forøvrig synes jeg de har svært gode priser på utenlandsbruk til/i de aller fleste land. Enig. Prisene deres er ekstremt lave i di fleste land. Og spurte dem bere for å vere sikker. så langt trur jeg faktisk det bere er chili som tar betalt for sms motak Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Vel. De har fri data for 499,-/mnd. Nå vet vi hvor de tjener igjen de pengene fra. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå