Gå til innhold

Sirkulær økonomi er sunn fornuft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg avslutterdiskusjonen her. Jeg har ikke peiling på meningen med inlegget ditt. Ha en super kveld

Tall stemmer sjelden, man fusker og fanter. Kommer aldrig med konkrete uttalelser, aldrig.

Landbruk er bare et middel, treng ikkje klare seg. (Joda, eg er for lite presis , takk for praten)

Opplevelser (arbeidstimer) gir mindre utslepp, ting har vi nok av.

TERSKLER

Nød...

Gir kunst

Kunst...

Gir ting

Ting...

Gir lidenskap

Lidenskap...

Gir nød

Nød...Kan ikke kjøpes.

Meg:

https://m.youtube.com/watch?v=kXagZaML4l8

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Klassekampen har en grei artikkel angående sirkulær økonomi, og jeg har lært er nytt ord "Urban gruvedrift" :)

Tror de rotet med tallene i det sitatet, at kun 9% av økonomien er sirkulær betyr ikke at resten er avfall, det kan like gjerne bety at resten er i bruk. Jeg har kabler i veggen fra da huset var nytt(-49). De er i daglig bruk og jeg kan forsikre deg om at jeg hadde blitt muggen om en tulling skulle drive 'urban gruvedrift' på dem.. ;)
Lenke til kommentar

Tror de rotet med tallene i det sitatet, at kun 9% av økonomien er sirkulær betyr ikke at resten er avfall, det kan like gjerne bety at resten er i bruk. Jeg har kabler i veggen fra da huset var nytt(-49). De er i daglig bruk og jeg kan forsikre deg om at jeg hadde blitt muggen om en tulling skulle drive 'urban gruvedrift' på dem.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...