Limbeck Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg tror jeg avslutterdiskusjonen her. Jeg har ikke peiling på meningen med inlegget ditt. Ha en super kveld 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Jeg tror jeg avslutterdiskusjonen her. Jeg har ikke peiling på meningen med inlegget ditt. Ha en super kveldTall stemmer sjelden, man fusker og fanter. Kommer aldrig med konkrete uttalelser, aldrig. Landbruk er bare et middel, treng ikkje klare seg. (Joda, eg er for lite presis , takk for praten) Opplevelser (arbeidstimer) gir mindre utslepp, ting har vi nok av. TERSKLER Nød... Gir kunst Kunst... Gir ting Ting... Gir lidenskap Lidenskap... Gir nød Nød...Kan ikke kjøpes. Meg: https://m.youtube.com/watch?v=kXagZaML4l8 Endret 3. juli 2019 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Klassekampen har en grei artikkel angående sirkulær økonomi, og jeg har lært er nytt ord "Urban gruvedrift" Tror de rotet med tallene i det sitatet, at kun 9% av økonomien er sirkulær betyr ikke at resten er avfall, det kan like gjerne bety at resten er i bruk. Jeg har kabler i veggen fra da huset var nytt(-49). De er i daglig bruk og jeg kan forsikre deg om at jeg hadde blitt muggen om en tulling skulle drive 'urban gruvedrift' på dem.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Tror de rotet med tallene i det sitatet, at kun 9% av økonomien er sirkulær betyr ikke at resten er avfall, det kan like gjerne bety at resten er i bruk. Jeg har kabler i veggen fra da huset var nytt(-49). De er i daglig bruk og jeg kan forsikre deg om at jeg hadde blitt muggen om en tulling skulle drive 'urban gruvedrift' på dem.. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg for min del er sikker på at dagens avfall er morgendagens råstoff. Den er er bare mellomlagret usortert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå