Superslask Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) skal kjøpe vannkjøling i januar en gang, og har sett litt på gc1 kitet de har på 3dfxcool. men så har jeg tenkt litt, og lurer på om det er bedre å kjøpe deler og bygge selv? er det billigere? skal uansett ha en meget rimelig vannkjøling som jeg kan enkelt montere opp selv, og helst skal kunne starte når jeg starter pc'n. kan jo mekke dette selv med rele, men vil heller ha "innebygd" helst en pumpe som går på 12v rett fra PSU. (for de fleste pumper går vel på 12v?) noen som kan sette opp et slikt kit til meg? skal bare ha tank og pumpe og cpu blokk og raddis....vil helst ha ting som er mest mulig gjennomsiktig siden jeg skal ha UV væske i vannet. takker på forhånd Thomas aka Dimensionx EDIT: pris er en faktor. grunnen til at jeg tenkte på gc1 kitet på 3dfxcool er prisen..1300 spenn eller noe. Endret 23. desember 2003 av Dimensionx Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 har selv tenkt på det kittet der, men tror ikke det leverer nok til mitt bruk. ps: det kittet der er billigere som kitt, enn å ta samme delene å bygge det selv. Lenke til kommentar
lornix Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Vist du vurderer å bygge sammen vann-kjøling selv og tenker på pris så er det veldig forskjellig hva ting koster. For eks. raddis kan du ta av en gammel bil. Jeg har selv en ford radiator som lever i sine beste år Det trenger ikke å vere så dyrt bare du tenker økonomisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå