Torstein Norum Bugge Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Vil fokusere på kvalitet over kvantitet, ifølge selskapet selv.Apples strømmetjeneste vil få betydelig mindre utvalg enn konkurrerende tjenester Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Feilslått strategi, tror jeg. En kan ikke bare si til en forfatter eller regissør, lag en megahit. Det er slik at dersom det blir laget nok trafikk, vil det alltid skinne igjennom en diamant eller to. Tror ikke skaperne av serier som Narcos, Stranger Things og Breaking Bad visste at det ville bli gigantserier før de laget dem. 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Everyone: We want a single streaming service with all the content in one place, like Spotify. Apple: TV+ will only have exclusive content. 4 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Er greit da.abonnere 1 måned, se alt..vente 1 år ...repeat,...omtrent som jeg gjør med hbo nordic 1 Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Enda flere grunner til å ikke kjøpe Apple tv da. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Er greit da.abonnere 1 måned, se alt..vente 1 år ...repeat,...omtrent som jeg gjør med hbo nordic HBO har jeg gjennom Get, men før det abb jeg bare når GoT gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå