Freddy.b Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 egentlig litt feil sted, men siden det er jul går det vel greit... God Jul til alle sammen her, håper dere alle får masse dyrt hw til jul, håper ihvertfall jeg Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God Jul alle her på forumet ja Er skikkelig i julestemning nå som man har pynta juletreet Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) har null julestemning i år jeg .... Edit: men får mange harde pakker! Endret 23. desember 2003 av Jerix Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ønsker dere alle en God Jul og en glimmrende Nytt år! Får håpe vi får alle de harde julegavene i år! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul alle sammen!! Håper dere får mye hardware til jul!! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 merry x-mas dudes Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Marry krist-mas, und a hap-hy nu yær... ho ho ho ho ho ho ho ho Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul! Vet at jeg får en hard pakke i år. Btw: Vet noen hva som kan være i en pakke, ca. 30 cm lang, 10 cm brei, og 20 cm høy? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 en ministøvsuger kansje ? god jul Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul PS: Er sikker på at jeg får en dyr data greie til jul. En veldig verdifull en... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 En dvd brenner, med fin bundle? God jul alle sammen! Jeg har null julestemning. Vi har nesten slutta med gaver, så jeg får vel 2 Og treet er ikke pynta riktig ennå. Håper de blir ferdige snart Jeg letter i alle fall ikke en finger (det er juleånden ) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul PS: Er sikker på at jeg får en dyr data greie til jul. En veldig verdifull en... Keyboard....... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul! Vet at jeg får en hard pakke i år. Btw: Vet noen hva som kan være i en pakke, ca. 30 cm lang, 10 cm brei, og 20 cm høy? Hvis du er veldig liten, så kan det jo være et snowboard.... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul PS: Er sikker på at jeg får en dyr data greie til jul. En veldig verdifull en... Keyboard....... mer verdifull enn det... vet at det ikke er en hardware del, at den er relatert til data og at den koster opptil 5000 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul PS: Er sikker på at jeg får en dyr data greie til jul. En veldig verdifull en... Keyboard....... mer verdifull enn det... vet at det ikke er en hardware del, at den er relatert til data og at den koster opptil 5000 Et godt keyboard kan koste opptil 30 000,- Forskjell på keyboard og tastatur, vettu! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul PS: Er sikker på at jeg får en dyr data greie til jul. En veldig verdifull en... Keyboard....... kjan jo være en DInovo da men den koster bare 2500kr da..... kanskje du får 2. GOD JUL ja.... mvh BalleMann Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 JA, God Jul alle sammen må jeg få si fra meg Hos meg finnes det både de pakkene vi ikke liker så alt for mye (myke), men det finnes noen harde også som man absolutt liker Håper folk ikkje spiser for mye slik at dem blir liggene til sengs resten av Jula Lenke til kommentar
felge Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 HOHOOHOHO julenissen... Mener alle på OK forumet burde fått helt flunka ny data av julenissen.. og par XT kort Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 JA!....synes nissen iallefall burde sponsa oss det når han først er så godt i gang! Kanskje han kunne gitt meg noen CS skills også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå