AfterGlow Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 <br data-mce-bogus="1">Travel måned for Mac-brukere: Nytt program er designet for å lure antivirus Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Antivirus? Mac? Trodde ikke de trengte sånt jeg ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Antivirus? Mac? Trodde ikke de trengte sånt jeg Forskjellen mellom religion (tro) og vitenskap (fakta). 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Forskjellen mellom religion (tro) og vitenskap (fakta). Hva har dette med noe som helst å gjøre, når det kommer til Apple? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Mac er vel generelt mindre utsatt for angrep enn Windows, da det er færre som bruker det og det dermed blir mindre attraktivt fordi man får bedre uttelling ved å angripe Windows. Er det så kontroversielt da? Så Mac er "tryggere" ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Hva har dette med noe som helst å gjøre, når det kommer til Apple? Klarte du ikke å følge tråden å se hvilket utsagn jeg svarte på? 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Klarte du ikke å følge tråden å se hvilket utsagn jeg svarte på? Jo. Jeg er bare lei dette evige pisset ditt 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Jo. Jeg er bare lei dette evige pisset ditt Ingen som tvinger deg til å lese. Man skal være bra vrien, om man klager over noe man ikke liker å lese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Mac er vel generelt mindre utsatt for angrep enn Windows, da det er færre som bruker det og det dermed blir mindre attraktivt fordi man får bedre uttelling ved å angripe Windows. Er det så kontroversielt da? Så Mac er "tryggere" ja. Det er jo de som hevder at siden dagens OSX er bygget på NextStep som er i UNIX familien, så er det sikkert pr. design siden UNIX er det. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Antivirus? Mac? Trodde ikke de trengte sånt jeg Mange år siden den påstanden gjaldt, selv om enkelte fremdeles tror Mac er fritatt for slike uhumskheter. Dette var vel sant den gangen Apple hadde 1-2 % markedsandel, ikke 10-12 % Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Det handler da kort og godt om at Mac nå har en såpass andel av maskinparken at det er blitt marked for virus/spion/utpressing program. Egentlig bør Mac være attraktiv for dette markedet, fordi en del brukere lever på ideen om at Mac er trygg for slike ting. Endret 28. juli 2019 av plankeby Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Det er lenge siden jeg har brukt flash. Hvis jeg kommer over en webside som krever flash så går jeg bare videre. Hvis jeg kommer over en webside som forteller meg at flash spilleren min må oppgraderes så ler jeg før jeg går videre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå