thuggie Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei, jeg har ei globalwin vifte som bråker mellom 40 og 50 db. en plass, holder på å bli helt gal av den lyden. Noen som vet om en annen vifte som bråker mindre? og evt. kjøler mer. vifta heter no sånt som: GlobalWin CPU-Vifte Socket A/7/370/FCPGA SAK38, Opp til 2,0GHz. om det skulle hjelpe=) Håper noen vet om en alternativ vifte, eller... hva som heldst.. Og hva med den nyeste testen på siden her? duger den? CPUen ligger på 50-60 grader.. fatter egentelig ikke at den klarer å bråke så mye å kjøle så lite=) trenger sårt hjelp, blir gal.. tror at muttern driver å støvsuger hele tiden.. men så var det jaggumeg CPU-vifta ja.. :smile: Lenke til kommentar
thuggie Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 oj, glemte å nevne at jeg har en AMD Athlon 1,4ghz T-bird -sak... =) Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hehe...kjenner til problemet.... Her er hva jeg gjorde: *Kjøpte TT Silent Viking fra Netcconection (billigere hos Microplex) *Kjøpte MagicFleece til Chaintech fra Microplex *Kjøpte 2stk Pabst 8412 NGML fra Microplex Resultat ? SILENCE :smile: Vær obs på frakt og ekpedisjons kostnadene hos Microplex. De er landets høyeste !!! Lykke til Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Alternativer: Millenium Glaciator II, 35dB, beste kjøleren Overklokking.no har hatt på test, 395 Taisol CGK760, 32dB, god ribbe med kobberinnlegg, greit støynivå, 205,- Zalman CNPS 6000-CU (AL) , 20dB, vant Zalman shootout testen på overklokking.no, komfotabelt støynivå, 380,- TT Silent Viking, 21dB, stor ribbe med stor vifte som kjøler greit. Stillegående og grei å se på, 395,- Det er en del å velge mellom. Ta en tur innom microplex, 3dfx og netconnection (oss) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 har en fop38 kjøler som jeg bare satt en 80x80mm vifte på ved å bøye "festestengene" til den gamle vifta. funker veldig bra... kjører 32 grader idle og ca 37 grader full-load. støyen er så godt som borte. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Altså, noe er feil når du får så høye temperaturer med den kjøleren. Den er stor, har kobberinnlegg, vifta på den er dritfet. Noe er veldig feil! Lenke til kommentar
Kane Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Prøv med litt god gammeldags plansliping og arctic silver 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå