Gå til innhold

Noen som har erfaringer med kpn.no?


m20k

Anbefalte innlegg

Bestilte en vare til 1600,- derfra for et par uker siden. Den har fortsatt ikke ankommet. Står bare at den er sendt. Slik har det stått i over en uke.

 

Jeg leser under anmeldelser at flere har gått flere uker og måneder uten å ha fått varen, og at det er håpløst å få tak i dem. Nå angrer jeg på at jeg ikke leste anmeldelsene før jeg bestilte derfra. (Bestilte fra dem for å spare et par hundrelapper).

 

Erfaringsmessig får jeg varer jeg har bestilt etter maks 5 virkedager. Noen som har erfaringer med kpn.no? Kan det bli forsinkelser pga. sommerferie osv? 

Endret av m20k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ikke noe sporingsnummer?
At en butikk sier noe er sendt, kan være løgn. At pakker ligger noen dager før en samlet transport til post/frakter. Var borte i et sted der varen stod sendt i 5 dager i nett butikken, før man kunne se status hos posten at varen faktisk var innlevert.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

 

Innlegget fra 1J7HHBGW viser til artikkel om at eiere og ansvarlige for nettbutikken har en meget tvilsom historikk i forretningsdrift. Man googler navnene fra registeret og får opp om personene har mediaomtale m.m. Det er veldig lurt.

 

Det er nå haugevis av små nettbutikker, og det vil alltid være en viss andel som vil operere i grenseland når det gjelder service, reklamasjon og forbrukerretigheter. Om denne nettbutikken er slik, er vanskelig å si. Men historikken sier sitt...

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Yupp.

 

Har ingen kommentarer fordi jeg ikke har kjennskap til vedkommende, men negativ egenkapital på nesten 10 X aksjekapitalen (2017), dårlig med profitabilitet i forhold til omsetning + grums i media indikerer at aktsomhet er påkrevd. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Husker jeg var irritert på en helnorsk nettbutikk, der man ved handel samtrykket til å frasi seg mange forbrukerrettigheter ved handel. Ingen returrett osv. Husker ikke butikken nå, jeg lagde en tråd om det den gang...

 

Poenget er at noen prøver seg, med å frasi deg rettigheter som kunde i forkant av handlen.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Oppdatering: Det var Elgato capture card jeg bestilte. I posten i dag dukket det opp en pakke fra Kina. Der var det en slags capture card, men annerledes enn den jeg bestilte. Den som jeg fikk i postkassa koster 248 kroner fant jeg ut.

 

Måtte sjekke nettbanken om kpn hadde trukket meg for 1626,- kroner, men jeg hadde heldigvis kun blitt trukket 248 kroner den dagen jeg bestilte dette produktet (og ja, jeg har sjekket i gjennom ordren flere ganger og sett at jeg bestilte riktig).

 

Uansett utrolig uprofesjonelt å sende et annet produkt enn det jeg bestilte, og som sikkert er et mye dårligere produkt (skal man tro prisforskjellen). Siste gang jeg handler her, og vil fraråde folk fra å gjøre det samme i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hepp, skulle ha lest reviews før jeg bestilte hos kpn.no. Later som om de har varer for å kunne sitte på pengene dine, og ignorerer så forespørsler. Har ventet på varer som tilsynelatende er på lager i 7 uker og må vel bare kaste inn håndkle og ta det med kredittkortselskapet.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...