Niklasp Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Ja, det fungerer faktisk.TEST: Bose Frames Lenke til kommentar
akerb Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Hmmm, lurer på hva som skal til for å skifte ut solbrilleglassene i disse til mer normale glass med styrke. *Ringer optikeren* Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Hmmm, lurer på hva som skal til for å skifte ut solbrilleglassene i disse til mer normale glass med styrke. *Ringer optikeren* Går det Ann ? Kan jo hende det er i plastikk noe det ikke er så mye av på vanlig briller. Fått ringt ? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Bedre idè å sette arnene på noe annet, men dette er bose, så styrer langt unna. 1 Lenke til kommentar
vignale Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Hmmm, lurer på hva som skal til for å skifte ut solbrilleglassene i disse til mer normale glass med styrke. *Ringer optikeren* Glassine er utskiftbare, kjøpte forskjellige farger til mine Bose Rondo, så jeg regner med at optikeren din kan lage glass med styrke For deg. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 "jeg skiller meg ikke nok slik jeg er"-solbrillene 1 Lenke til kommentar
Purfunxion Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Jeg ser ikke helt hvordan disse skal fungere... Gir de en direkte vibrasjon mot hodet eller er lyden rettet på en slik måte at bare brukeren hører den? 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Noen måneder gammel test, men dere burde nevnt i testen at det er mulig å skifte ut glassene i brillene med klare glass med styrke, slik at bruksområdet til brillene blir vesentlig større. Lenke til kommentar
GJZwart Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 (endret) De fungerer sikkert, men de ser ikke kule ut. Dorky bestemorsbriller, med en anelse 70-tall. Ikke noe som helst kule. Hvorfor kjører dere denne gamle saken opp i VG igjen og igjen? Brillene blir ikke finere for det! Endret 2. mai 2020 av GJZwart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå