Odd R. Valmot Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Å rake hagen kan være et slit. Løsningen kan være en elektrisk løvblåser Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Ett slit? Tar litt tid som alt anna men ett slit er det neppe. Latskap kalles den holdningen... Men som ett verktøy for den kreative fungerer det fint. 1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Mnjaa...... Om hagan er liten nok så.... Om det er litt større areal, så fungerer denne bra: Er det tørr snø om vinteren kan en rydde litt snø med den også. Lenke til kommentar
Arve Fredriksen Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 For min hage er funksjonen som løvsuger det eneste jeg bruker maskinen til. Derfor burde artikkelen også omtalt denne funksjonen bedre. En maskin som suger løv, finmaler det og samler det i en pose er virkelig noe som sparer tid og energi. 2 Lenke til kommentar
Helge Storflor Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Huffda, disse er en katastrofe for nærmiljøet og naboer. Bråker som et jetfly og er en unødvendighet. Rak eller la løvet ligge. Det siste alternativet er det beste, det gjødsler plenen. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Rak eller la løvet ligge. Det siste alternativet er det beste, det gjødsler plenen. Og lar insektene finne beskyttelse. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Er det lik mengde som på bildet i testen spredd utover plenen så er det bedre å bare kjøre klipperen over Eventuelt ha klipper med oppsamler, som gjør jobben lettere enn disse blåserne Kun når man har mengden som bildet lengre opp at man kan ha behov for blåser Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Huffda, disse er en katastrofe for nærmiljøet og naboer. Bråker som et jetfly og er en unødvendighet. Rak eller la løvet ligge. Det siste alternativet er det beste, det gjødsler plenen. Jeg tar noe på våren med klipper med sideutkast. Raking er ikke mye å bry seg om i grunn, et par uker senere blir det grønt og man kan klippe og ingenting vises. 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 For min hage er funksjonen som løvsuger det eneste jeg bruker maskinen til. Derfor burde artikkelen også omtalt denne funksjonen bedre. En maskin som suger løv, finmaler det og samler det i en pose er virkelig noe som sparer tid og energi. Mja, se på skovlehjulet (eller turbinhjulet eller hva det kalles) i maskinen etter at du har suget løv. Min ville ikke overleve mange sesonger med den slitasjen som løvsuging gjør på hjulet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå