Gå til innhold

Vifte fra europris stinker plastikk og jeg blir svimmel...

bubba477

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ber om trøbbel når du handler i butikker som selger varer av tvilsom kvalitet. Den som fyller livet sitt med dårlige gjenstander og folk, får et tilsvarende liv. En huskeregel er at det er bedre å ha færre ting og folk av høy kvalitet enn mer av den lavere sorten.

Mulig at stanken vil avta over tid, men hva er du villig til å utsette deg for? Kanskje du kan lufte viften på en veranda eller lignende (bør ikke utsettes for vær) under tak i håp om at det skal avta.

Lykke til.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Du ber om trøbbel når du handler i butikker som selger varer av tvilsom kvalitet. Den som fyller livet sitt med dårlige gjenstander og folk, får et tilsvarende liv. En huskeregel er at det er bedre å ha færre ting og folk av høy kvalitet enn mer av den lavere sorten.

Mulig at stanken vil avta over tid, men hva er du villig til å utsette deg for? Kanskje du kan lufte viften på en veranda eller lignende (bør ikke utsettes for vær) under tak i håp om at det skal avta.

Lykke til.

Sant nok. Jaja. Lærte vel en lekse der.

Lenke til kommentar

Kjøpte denne i går: https://www.europris.no/gulvvifte-energy-40-cm-sort-188573.html

Problemet er at den stinker plast eller et eller annet kjemisk. Når den står på stinker hele rommet og jeg blir svimmel og uvel av det. Finnes det noen tips eller triks for å bli kvitt lukten? Kan jeg reklamere på dette?

Huff.

Fremgangsmåte i følge https://www.europris.no/faq:

Hvordan reklamerer jeg?
Om du ønsker å reklamere på et produkt kjøpt hos Europris, kan du ta med produktet og kjøpsbevis til din nærmeste Europris-butikk (finn din nærmeste butikk her)
Dette gjelder også produkter som er kjøpt på europris.no. Om du ønsker å reklamere på et produkt kjøpt på europris.no og ikke kan eller ønsker å gjøre dette i en av våre butikker, kan du ta kontakt med vår kundeservice (klikk her) for videre håndtering. 
Vi oppfordrer deg til å benytte våre butikker for reklamasjon og returer, selv ved netthandel, da dette er den absolutt raskeste veien til en løsning og eventuell refundering. Gjelder det produkter av større dimensjoner (for eksempel møbler), ber vi deg ta kontakt med butikken på forhånd.

Du får bare si det som det er at vifta stinker og at du ble uvel og vil heve kjøpet.

Du ber om trøbbel når du handler i butikker som selger varer av tvilsom kvalitet.

Visse varer har dårlig kvalitet, men ikke alle. Kjøper man vifte til 249,- må man forvente middels kvalitet, men ikke at varen stinker og gir helseproblemer.

Endret av nightowl
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en usb-bordvifte på Europris i fjor sommer da den varmeste perioden begynte og bordvifta jeg hadde sluttet å virke og den luktet ikke mer enn vanlige plastprodukter, ikke noen plaststank der.

Nå er jo dette et annet produkt, men det var også en billigsak, mener den var 99 kr.

Men selv billigprodukter imellom kan det jo være ulikheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...