Gå til innhold

Straight Pride Parade

24 stemmer

1. 1. Ville du deltatt i en Straight Pride Parade?

• Ja, endelig en mulighet for å komme ut av skapet
      5
    • Nei, jeg tror ikke samfunnet er klar for dette enda og er bekymret for konsekvensene
      13
    • Vet ikke
      6

Anbefalte innlegg

Må man være en minoritet i en av de landene der for å bli utsatt for folkemord? Rasismen din er ganske åpenbar.

Nei, man må faktisk være utsatt for folkemord for å være utsatt for folkemord;

Å simpelthen ikke føde nok barn kvalifiserer ikke.

https://helsenorge.no/sex-og-samliv/barnloshet-infertilitet

https://www.ssb.no/en/befolkning/artikler-og-publikasjoner/decline-in-fertility--379997

---

Da kan jo genopride være en todelt feiring:

Å feire at ingen andre begår folkemord mot din etnisitet, og sørge over at dere utrydder seg selv.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, man må faktisk være utsatt for folkemord for å være utsatt for folkemord;

Å simpelthen ikke føde nok barn kvalifiserer ikke.

https://helsenorge.no/sex-og-samliv/barnloshet-infertilitet

https://www.ssb.no/en/befolkning/artikler-og-publikasjoner/decline-in-fertility--379997

---

Da kan jo genopride være en todelt feiring:

Å feire at ingen andre begår folkemord mot vår etnisitet, og sørge over at vi utrydder oss selv.

Å ikke føde nok barn er ikke nok for at det skal være folkemord, det er riktig. Vi må ha hodeløs innvandring med høyere fertilitet enn lokalbefolkningen, da oppnår du folkemord. Dette er det som skjer i real time i dag, i Norge.

Scroller du litt ned får du en graf som visualiserer faktum. 

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/innvandrere-og-deres-norskfodte-barn-gruppenes-sammensetning

Endret av FluffMuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er totalt sjokkert over at en tråd som handler om straight pride plutselig handler om hvite sin opplevelse av utryddelsen av hvite.

Hvem skulle tro at segmentene som var interessert i straight pride hadde overlapping med white pride?!

Sjokkert over at tråden sporet litt av, selv om det var du som utløste avsporingen? Jøss.

Kan du utpeke hvilke brukere her som er "hvite" for meg.

Edit: Siden du er så opptatt av rase og det der.

Endret av FluffMuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er totalt sjokkert over at en tråd som handler om straight pride plutselig handler om hvite sin opplevelse av utryddelsen av hvite.

Hvem skulle tro at segmentene som var interessert i straight pride hadde overlapping med white pride?!

Det var Gavekort som dro etnisitet inn i tråden og du som dro inn folkemord. Det er tydeligvis noen som tror at de at man komme seg unna med å skylde på andre. for sine egne handlinger

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Hvorfor skulle man bli «stolte» av å være som et stort flertall mennesker? Jeg skjønner ikkeårsaken til stoltheten

Er det lettere å forklare stoltheten over å ikke tilhøre flertallet og det normale?

Lenke til kommentar

Er det lettere å forklare stoltheten over å ikke tilhøre flertallet og det normale?

Bare hvis du må gjør noe til å kjempe imot de som undertrykke deg. Etter min mening burde stolthet kommer fra oppførsel, ikke fordi di har to ben og to ører Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Bare hvis du må gjør noe til å kjempe imot de som undertrykke deg.

Jeg følger deg hvis du mener at det er grunn til stolthet dersom den undertrykte står med rak rygg og velger å være seg selv, til tross for stor motstand. Men er det tilfellet for Pride? For andre minoriteter i vestlige land? Det synes vel som om det ikke er frihet fra undertrykkelse de kjemper for, men for privilegier på bekostning av andre.

Lenke til kommentar

Jeg følger deg hvis du mener at det er grunn til stolthet dersom den undertrykte står med rak rygg og velger å være seg selv, til tross for stor motstand. Men er det tilfellet for Pride? For andre minoriteter i vestlige land? Det synes vel som om det ikke er frihet fra undertrykkelse de kjemper for, men for privilegier på bekostning av andre.

Det blir kanskje off topic å diskutere hvis de undertrykkes eller ikke idag eller ikke.
Lenke til kommentar

Dere er klar over at homofile har blitt forfulgt og henrettet av kristne og stort sett alle religioner fra midtøsten som oppdager dem blant seg i flere tusen år, og ble drept i konsentrasjonsleirer sammen med jøder og romfolk av høyreekstreme i Europa under verdenskrigen, og at homofili var ulovlig i Norge frem til 1972, og at de bare de siste 20 årene har fått rettigheter som sidestiller dem med heterofile når det kommer til samliv og rettigheter?

Det er ikke snakk om særbehandling, det er snakk om like rettigheter -- og at de faktisk får lov til å både leve, utøve legningen sin, og ha rettigheter på linje med andre mennesker.

---

Og det var ikke Gavekort som bekreftet at det var overlapping mellom white pride og straight pride.

Ei heller jeg.

Jeg bare påpekte det faktum at straight pride er som å feire at man ikke tilhører et forfulgt gruppe -- og at man like godt kunne feire genopride, for å feire at man ikke har blitt utsatt for hverken jødene eller de homofiles lidelser.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere er klar over at homofile har blitt forfulgt og henrettet av kristne og stort sett alle religioner fra midtøsten som oppdager dem blant seg i flere tusen år, og ble drept i konsentrasjonsleirer sammen med jøder og romfolk av høyreekstreme i Europa under verdenskrigen, og at homofili var ulovlig i Norge frem til 1972, og at de bare de siste 20 årene har fått rettigheter som sidestiller dem med heterofile når det kommer til samliv og rettigheter?

Det er ikke snakk om særbehandling, det er snakk om like rettigheter -- og at de faktisk får lov til å både leve, utøve legningen sin, og ha rettigheter på linje med andre mennesker.

---

Og det var ikke Gavekort som bekreftet at det var overlapping mellom white pride og straight pride.

Ei heller jeg.

Jeg bare påpekte det faktum at straight pride er som å feire at man ikke tilhører et forfulgt gruppe -- og at man like godt kunne feire genopride, for å feire at man ikke har blitt utsatt for hverken jødene eller de homofiles lidelser.

Ingen her er imot likestilling for alle uavhengig av seksuell legning.

Hvem bekreftet at det er overlapping mellom white pride og straight pride?

Som jeg har påpekt tidligere i tråden blir Norge utsatt for folkemord i real time. Hvis du kan dokumentere at det er svada, så setter jeg pris på at du gjør det. 

Endret av FluffMuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Folkemord, drap og andre handlinger som tar sikte på helt eller delvis å ødelegge nasjonale, etniske, rasemessige eller religiøse grupper.

Vær så god. Ingen folkemord; For det krever at noen med overlegg forsøker å ødelegge gruppene.

Er du ikke takknemlig for at du ikke blir utsatt for folkemord likevel?

Jeg vet at jeg ville vært ganske lettet om jeg hadde en vrangforestilling om at noen ønsket å ødelegge min etniske gruppe, bedrive folkemord på folket mitt, og det ble motbevist

---

Og litt enkel genetikk:

Barn får halvparten av sitt DNA fra far, og halvparten fra sin mor.

Om rasister som tilhører en gruppe med negativ fødselsrate bare får barn med folk fra sin egen etnisitet, så bedriver de innavl i en nedadgående spiral, hvor fordelaktige OG degenererte gener som finnes i gruppen spres videre til kommende generasjoner.

De som derimot ikke i stor grad diskriminerer ved valg av partner får testet ut genene sine sin evne til å overleve i en større pool -- utsetter dem for sterkere evolusjonære krefter, og får disse videreført på bekostning av andre folkeslag sine gener, om deres gener faktisk er overlegne.

Å drive innavl for å bevare raserenhet er som å pisse i buksa for å holde seg varm, i evolusjonsperspektiv.

Hudfargen vår -- eller mangel på fargepigmenter i huden -- er bare omtrent 10 000 år gammel, og er en mutasjon i samme gate som albinisme, som spredte seg på grunn av D-vitaminmangel i befolkningen som befant seg så langt nord at vi ikke lengre fikk nok sollys;

Forfedrene våre hadde alvorlige problemer med tenner og bein, før mutasjonen spredte seg som ild i tørt gress:

Evnen til å produsere nok D-vitamin fra sollys, i nordisk klima.

Men omtrent paralellt, ved utviklingen av jordbruk og dyrehold, så utviklet andre evnen til å drikke melk fra kuer -- som mange afrikanere og asiatere ikke har gener for, fordi de ikke hadde et prekært behov for mer D-vitamin.

...i dag er hudfargen vår ganske ubrukelig, utenom for dens kosmetiske verdi;

Evnen til å drikke melk er betydelig mye bedre enn å måtte beskytte seg for solen hele tiden, i bytte mot å slippe å drikke melk om vinteren.

Om det finnes genetiske komponenter for intelligens som er unike for vårt folk, så er disse ikke avhengige av genene for hudfarge, øyefarge eller hårfarge.

...

I samme gate, så er de kåteste heterofile jentene sannsynligvis bærere av gener som gir høyest sjanse for å føde homofile menn.

Det sier egentlig seg selv:

Jenter som elsker kuk mye mer enn alle andre jenter, og som har et mye større behov for å rulle i høyet, får kanskje flere guttebarn som er nysgjerrige på menn.

De mest heterofile jentene er sannsynligvis årsaken til majoriteten av våre homofile -- og disse jentene er også de som får flest barn.

Fordi de har mest sex, uten å tenke på konsekvensene, fordi de er kåtere -- og barna de får over normalen er fremdeles positiv, fordi gutter kan ikke føde barn uansett, og homofile gir lavere konkurranse for guttene som faktisk liker jenter, mens jentebarna deres oftere vokser opp til å bli kvinner som får mange barn.

...

Virkeligheten er så fantastisk ironisk;

Ytterste høyre kunne bokstavelig talt ikke tatt mer feil i noen som helst samfunnsspørsmål om de så prøvde.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må bare si at jeg blir litt kvalm av holdningene dine. Folkemord og annet tull.

Er jeg for folkemord siden jeg ikke skal ha barn og samtidig ikke vil låse grensene?

Din stilling til folkemordet som pågår i Norge og andre land er din sak, ikke min.

Vær så god. Ingen folkemord; For det krever at noen med overlegg forsøker å ødelegge gruppene.

Er du ikke takknemlig for at du ikke blir utsatt for folkemord likevel?

Jeg vet at jeg ville vært ganske lettet om jeg hadde en vrangforestilling om at noen ønsket å ødelegge min etniske gruppe, bedrive folkemord på folket mitt, og det ble motbevist

Hva vet du om handlingene som fører til det pågående folkemordet, er med overlegg eller ikke?

Jeg vil bli lettet når jeg ser beviser som motsier statistikken jeg har fremsatt tidligere i tråden. Inntil nå finnes den ikke, men kanskje i fremtiden. På hvilket grunnlag mener du at jeg har vrangforestillinger?

Du virker å være veldig interessert i rase, gener og hudfarge, mye mer enn meg. Med litt kjapp googling fant jeg ut at man trenger ca. 200 individer for å unngå innavl, så der gikk den teorien din i søpla. https://www.newscientist.com/article/dn1936-magic-number-for-space-pioneers-calculated/

Kan du nå fortelle meg hvem her i tråden som bekreftet at det er overlapping mellom straight pride og white pride? Gjerne med et sitat.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med diskusjonen her?

Her leser jeg om folkemord og jenter som ruller i høyet og elsker k*k, kanskje det er på tide å roe litt ned på avsporingen.

Denne feiringen her er jo åpenbart bare der for å provosere og skape reaksjoner, noe den definitivt ser ut til å ha klart. Milo Yiannopoulos har jo som kjent vært maskot for mye rart bl.a. anti-feminisme "bevegelen", om jeg ikke husker feil. Han er jo heller ikke  heterofil?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man være stolt av å være del av en minoritet?

Det sitter tusenvis av homofile gutter rundt i verden og er livredde for sine tanker og følelser.. som skammer seg over tankene sine. Gutter som har selvmordstanker fordi de føler seg som avvik. Det er viktig å signalisere at det ikke er noe galt med dem, det er ikke noe å skamme seg over.

Dette er en av hovedbudskapene bak pride.

Hvor mange heterofile gutter sitter og er livredde tankene sine fordi de så forlenge på rumpa til en jente i klassen. Hvor mange heterofile gutter går med selvmordstanker fordi de kysset med en jente på klassefesten?

Heterofile trenger ingen pride, ettersom ingen heterofile føler skam over legningen sin. Det er helt tragisk at dette er noe som må forklares for voksene mennesker.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...