Krims Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg har planer om å skaffe meg "THUG" men jeg har hørt at det er ganske likt som de gamle! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, det er ganske likt, men det har jo Storymode. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 det er jo nytt at man kan gå rundt uten brettet men jeg har hørt at dette tillegget. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 er veldig dårlig Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg er en stor Tony Hawk-fan og ønsker meg THUG til jul! Det er veldig ulikt de gamle spillene. De har begynt fra starten og bygget seg oppover igjen. Du kan lage brett og triks. Du kan også gå, kjøre bil (Go-Karts, vanlige biler osv). Du kan også unlocke tre Old-Skool levels fra THPS2! Jeg håper jeg får det i morra ihvertfall!! Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg syns at T.H.U.G er dritfett!! Storymoden er veldig bra, du starter som local skater og skaffer deg plass på team og ender opp som pro med eget team.. Kult!her har de utviklet spillet bra fra det forrige. (eneste nedturen med storymoden er at det tok meg en dag med spilling, så var det unnagjort.. ) Ellers så vil jeg si at dette er det spillet i serien som er mest annerledes en de andre... utviklinga fra 3'eren til 4'eren var så si null!!! Kult at du kan gå av brettet, kjøre bil, klatre opp på hus+++ og designe eget brett og lage triks.... Syns det absolutt er å anbefale Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Eg spilte 2ern hos ein venn og det var skikkelig morro. 3ern fikk eg til jul eit år og sjølv om det ikkje var like bra som 2ern så likte eg det og spilte masse. 4ern er i samme stil som 3ern. Det sies at thug er likt 2ern, så det høres jo bra ut. Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Eg spilte 2ern hos ein venn og det var skikkelig morro. 3ern fikk eg til jul eit år og sjølv om det ikkje var like bra som 2ern så likte eg det og spilte masse. 4ern er i samme stil som 3ern. Det sies at thug er likt 2ern, så det høres jo bra ut. Likt 2'eren??!? Hmmm... Kan noen forklare meg på hvilke punkter thug er likt toeren??? Har vært trofast tony hawk spiller og har spilt alle spillene oppigjennom og digger de, men kan ikke si at jeg syns thug og toeren er veldig like... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg savner stilen fra TOny Hawk 3, der man fikk 2 minutter til å skate og gjøre diverse kos. Der var det små maps med oversikt og stemning. Likte ikke stilen til 4 og 5a, med store byer, og masse tulloppdrag Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg og savner stilen til de første spillene. Men tony hawk underground er fremdeles ikke dårlig. Eneste jeg syns er drit med det spillet er når du skal kjøre bil. Har sitt at tony hawk 2 kan kjøpes på xbox.. Så jeg prøver å få tak i det Lenke til kommentar
Krims Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 takk for svarene det var veldig nyttig! jeg har ønsket meg det til jul så jeg håper at jeg får det i dag!!1 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg og savner stilen til de første spillene.Men tony hawk underground er fremdeles ikke dårlig. Eneste jeg syns er drit med det spillet er når du skal kjøre bil. Har sitt at tony hawk 2 kan kjøpes på xbox.. Så jeg prøver å få tak i det Få tak i Tony Hawk 2X. Det inkluderer alle banene fra THPS1 og THPS2 pluss 5 ekstra baner!! Synd at jeg ikke har XBox, går glipp av mye. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 takk for svarene det var veldig nyttig! jeg har ønsket meg det til jul så jeg håper at jeg får det i dag!!1 Jeg også! Blir spennende! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=4450 Vår omtale av spillet. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 T.H.U.G = thps med en liten story vri. Ellers er det fortsatt bare det samma gammle konseptet, Nemlig masse knappe-trykking for å få masse poeng. Eller løse noen simple oppgaver. Activision O2, gi oss noe helt nytt vi kan spille!. Ikke lag flere spill som er like. Den går vi ikke på igjen!! Her må det tenkes nytt, før jeg griper tak i et nytt spill fra thps serien igjen. THPS2 Var best! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg fikk T.H.U.G til jul, og det er konge! Hvis du er fan av serien så må du få tak i dette! Det er gøy å lage triks! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hørt det er ganske mye nytt, to skatere og oppdraga er ganske annerledes. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har også fått t.h.u.g men jeg har runda det allerede!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå