kremt Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Ser ikke helt relevansen i den morsomheten. Banankasser er en grei måte å finne ut hvor mye plass man får i en bil sånn rent praktisk sett, utover et litertall som sier lite om hvor lett det er å utnytte. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Banankasser eller ei, ingen problem å få med Bugaboo buffalo i bagasjen, Isofix barnesete i baksete++. Model 3 har et dypt bagasjerom. Det er også rom under bagasjerommet. Samt man har frunk. Kupeen er romslig og man kan kjøre opp og bak førersetet i easy entry profil (ratt kan også kjøres frem/opp i profilen). Byttet selv ut X med 3 Performance, sykt moro bil å kjøre. Er helt latterlig hvor bra den bilen er og for prisen som gjør den billigere å eie enn en 1.6 diesel golf! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 En bruker hevdet hans P3 hadde blitt satt ned omtrent 70 tusen NOK i pris etter hans kjøp. Høres ut som en del verditap det, i tillegg til det vanlige. En del av Teslas biler har tilsynelatende svært dårlig byggekvalitet, denne f.eks var bygd og utlevert uten anmerkninger: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/fit-finish-issues-which-ones-would-you-ask-to-be-corrected.158139/ Jeg vil gjerne se hvordan en Model 3 takler 2-3 norske vintre, og hvordan de ser ut etter det. Rapporter fra Canada etter èn vinter viser betydelig lakk og rustskader på en del av bilene. Dette vil som regel bety bratt verdifall, lav byggekvalitet kombinert med skrøpelig lakk tilsier forholdsvis kort levetid på bilen. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Fordi det åpenbart går begge veier. Nei, det gjør ikke det. Den eneste tradisjonelle produsenten som satser reelt på elektrisk, gjorde det kun etter å ha fått toppledelse kastet i fengsel for juks og brudd på reguleringer. De andre har papirtigre som de ikke ønsker produsere, men må for å være i samsvar med reguleringer. Utslippsfiltrering er uansett dyrere enn å la være, og skjer kun for å være i samsvar med, ja, igjen, reguleringer. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Der bekrefter du poenget mitt, markedet alene styrer ikke i fossilbransjen. Endret 4. juli 2019 av Spetsnaz Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Der bekrefter du poenget mitt, markedet alene styrer ikke i fossilbransjen. Da er poenget ditt lang utenfor, siden du protesterte på "Hadde markedsliberalisme fått råde". Jeg antar idealismebrillene slo ut slik at du ikke engang klarte akseptere å lese hele setningen før du måtte fram med hersketeknikken. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Rapporter fra Canada etter èn vinter viser betydelig lakk og rustskader på en del av bilene. Hvilke rapporter da? Og hvorfor snakker du om Tesla i en tråd om Ki? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Da er poenget ditt lang utenfor, siden du protesterte på "Hadde markedsliberalisme fått råde". Jeg antar idealismebrillene slo ut slik at du ikke engang klarte akseptere å lese hele setningen før du måtte fram med hersketeknikken.Hvis du legger til grunn at markedsliberalisme er fri korrupsjon er det ganske vilkårlig hva resultatet blir. I den ellers til-forskjell-fra markedsliberalismestyrte verden styrer reguleringer i reting elbil, og korrupsjon i stor grad mot fossil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå