AfterGlow Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Steam innrømmer sommersalg-kaos: – Ikke slett spill fra ønskelistene dine Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Elendig sommersalg. Installer 20 spill og nå målene! Ja! Det er heller nesten ingen nye spill på salg da mange av de store studioene er borte uansett... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Rimelig elendig i år. Synes hele forsiden er bare et eneste rot... Og prisene på spill er ihvertfall ikke slik det engang var. 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Synes mest idiotisk at "må installere, spille, klare ting og tang" for å få poeng. Er ikke alle som har tid til å installere og spille spill så mye i disse dager, evt kanskje også dårlig lagringsplass og ikke får nådd "målene" etc. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Kikka på det ei lita stund, og tenkte raskt:For et påfunn! Jeg har slutta å sove på natta fordi jeg elsker racing...og dataspill, og alt det der. Genial sommer racing fest! Har aldri sett makan jeg! Håper heller ikke jeg ser det igjen... Lenke til kommentar
Erlho Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Je starta med 18 000 poeng i Grand Prix'en bare ved å ha gjort mange "achievments" i spillet CS:GO. Har bare rundt 500 timer i det men det virker som over 100 fullførte achievments gjorde susen Fikk 50 kroner rabatt på et kjøp jeg gjorde for alle poenga Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Steam møter ikke akkurat konkurransen fra Epic på en god måte. Er bare noe forbanna piss. Kjøper nok aldri et spill der igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå