Hofer Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Nordmannen kan bli første norske som deltar i den gjeve Dota 2-turneringen.E-SPORT: Norske «Taiga» kjemper om en plass i The International Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Skal jeg få med meg! Lykke til! 2 Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 For ordens skyld da så gikk alle lag videre fra gruppespillet til sluttspillet, så ikke noe "holdt akkurat" til sluttspill. To runder av sluttspillet er allerede unnagjort, så nei, de møter ikke Gambit i første runda av sluttspillet. De møter Gambit i tredje runde. Og vinneren her tar ikke et langt steg mot The International, vinneren er kvalifisert til The International. Hva som har skjedd med skribenten her vet jeg ikke, men håper noen tar en sjekk og ser om alt står bra til. 1 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 28. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2019 For ordens skyld da så gikk alle lag videre fra gruppespillet til sluttspillet, så ikke noe "holdt akkurat" til sluttspill. To runder av sluttspillet er allerede unnagjort, så nei, de møter ikke Gambit i første runda av sluttspillet. De møter Gambit i tredje runde. Og vinneren her tar ikke et langt steg mot The International, vinneren er kvalifisert til The International. Hva som har skjedd med skribenten her vet jeg ikke, men håper noen tar en sjekk og ser om alt står bra til. Takk for tilbakemeldingen. Har ryddet opp i dette nå. Kjenner ikke formatene i disse Dota-turneringene godt nok ser jeg. Skribenten tar seg en bolle og følger med på kampen klokken 14:00 for å se om han lærer seg noe nytt om Dota 6 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Spoiler om du har lyst å se matchen Fy faen for en match nr 2! Dramaet rundt Roshan på slutten der var helt sinnsykt. Satt penger på Alliance så det gjorde det enda litt mer spennende. Grattis! 1 Lenke til kommentar
Jotne Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Spoiler!! Synd det ble tap mot VP, men for en "Earth Spirit" Taiga spilte. Ingen ES med så god early game på flere år!! 3 Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Sykt bra spilt, digg med første nordmann i The International!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå