Snikpellik Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 63 og 4 spillere igjen. Kanskje blir dette min beste runde noensinne Sjæl, ish. Og det uten Sterling! Laget mitt nå er satt opp sånn at jeg må velge mellom Salah eller Sterling. Det beste jeg kan håpe på er at en av de blir langtidsskadet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Da henter jo bare alle den samme som deg. Det beste du kan håpe på er at den spilleren du ikke har spiller dårligere enn din og at nok av dine motstandere velger å ikke selge ham. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Kane bruker jo å bruke litt tid før han kommer i gang. Barkley og Martial? Er de noe gode å ha på FPL da? Ja. Burde satt noen mål før de på tampen. Treig start som vanlig. Barkley er veldig aktiv i dag iaf. Martial vet jeg ikke helt med. Mye ball i boks og i gode posisjoner men får ikke til noe. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Valgte ha barkley i laget etter han har scoret en del i preseason. Relativt billig og. Vurderer måke inn Sterling, fører vel i såfall til -8. men om jeg tar han inn kommer jo KDB til å storspille. Lar jeg være fortsetter Sterling med 3 mål hver kamp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 KDB fikk bonuspoeng i en kamp med 5 mål hvor han kun hadde en assist. Just saying. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Nå gikk Barkley ut. Hva fanden. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Etter 57 min. Suug Jaja og ang kdb så skal jeg ikke gå i bytte fella enda. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Noen som lærte noe etter første runde? Endret 11. august 2019 av #Wengerout Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Risiko gir bra avkastning Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Føler jeg bomma på det meste denne runda. Gjorde et siste par bytter før runden, og tok ut Sterling for å få plass til litt flere spillere av kvalitet på midten og på topp. Det var ingen suksess, kan man si. 62 poeng er isolert sett ikke så ille, men dette var en runde der de fleste fikk langt flere. Håper Sterling åker ut med rødt kort i neste runde.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 83 pts. Blir ikke å gjøre noe endringer på laget på en stund. Er veldig fornøyd. Alle presterte og har 5/6 straffeskyttere på laget. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 83 pts. Blir ikke å gjøre noe endringer på laget på en stund. Er veldig fornøyd. Alle presterte og har 5/6 straffeskyttere på laget.Hvem er straffeskytterne? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Føler jeg bomma på det meste denne runda. Gjorde et siste par bytter før runden, og tok ut Sterling for å få plass til litt flere spillere av kvalitet på midten og på topp. Det var ingen suksess, kan man si. 62 poeng er isolert sett ikke så ille, men dette var en runde der de fleste fikk langt flere. Håper Sterling åker ut med rødt kort i neste runde.. Snittet var vel 65. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 69 poeng. Angrer på at valgte Auba foran Kane, ikke Sterling som kaptein, og nå litt usikker på om lurt at valgte Robertson foran Alexander-Arnold - men vil vel variere litt. Valgte også Pogba delvis fordi antok av ville ta straffer... men plutselig var det Rashford som fikk ta den, virker riktignok å være i veldig god form. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 76 poeng, greit fornøyd men ligger bak. Flere som triplecap Salah i moneyleague. Vant h2h m 1 poeng ^^ Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Hvem er straffeskytterne? King, Rashford, Siggurdsson, Jorghino og Salah (Milner på benk) Noen som vet om noen forsvarere som er straffeskyttere i år? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 King, Rashford, Siggurdsson, Jorghino og Salah (Milner på benk) Noen som vet om noen forsvarere som er straffeskyttere i år? Thanks mate Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. august 2019 Forfatter Del Skrevet 12. august 2019 King, Rashford, Siggurdsson, Jorghino og Salah (Milner på benk) Noen som vet om noen forsvarere som er straffeskyttere i år? Er bare Ritchie som er listet som forsvarsspiller som tar straffe. Baines kanskje de få gangene han spiller. Bertrand og Daniels (Bournemouth) har også tatt og satt straffer i PL Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 87 poeng rå runde! beste jeg har hatt! men nå har jo alle andre gjort det dritbra også, stort sett alle på 70 til 90+ poeng. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Andre som har buggen at det står free transfer selv om man har brukt den?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå