knipsolini Skrevet 3. januar 2020 Del Skrevet 3. januar 2020 Har alltid glemt å bruke TC og/eller BB, tenker å bruke den under Liverpools double GW. Vet ikke om jeg tør å sette TW på Salah eller Mané, en eller begge blir fort spart i ene kampen. Vurderer TAA, evt Van Dijk. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. januar 2020 Del Skrevet 3. januar 2020 Enda en runde som begynte middels, men som reddes av god uttelling fra Liverpoolspillerne. Har kjørt trippel pool siden runde 1, selv i runden de ikke spilte grunnet VM (alle tre på benk). Ikke feil for en nybegynner i Fantasy dette ? Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 barezell skrev (På 3.1.2020 den 12.45): Har ofte glemt januar wildcardet, så kjørte det like greit tidlig nå. "januar wildcardet" <-- Det begynner å bli noen sesonger siden dette ble endret nå. Det wildcardet man nylig fikk kan man bruke når som helst. Altså kan du bruke det i GW37 om du vil. Som regel er det lurt å vente med å benytte seg av dette WC'et til man vet når det blir dobbeltrunde (kanskje trippelrunde?) på noen av lagene slik at man får inn mest mulig spillere til denne runden og kjører da kjører bench boost med 15 aktive spillere. Jeg bommet stygt på dette i fjor, men sanket bra med poeng året før. Tror jeg kjører trippelcap på Mané eller Salah i GW24. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Speltlompe skrev (2 timer siden): Tror jeg kjører trippelcap på Mané eller Salah i GW24. Tipper alle som har et visst aktivitetsnivå satser på det. Lenke til kommentar
Njaal Kallevik Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Jeg tror at man bør ha captain på alexander arnold denne gameweeken på grunn av at han spiller mot et halvbra lag, derfor kommer han til å få poeng for clean sheets og han kommer mest sanssynlig til å få noen assists også Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Speltlompe skrev (5 timer siden): "januar wildcardet" <-- Det begynner å bli noen sesonger siden dette ble endret nå. Det wildcardet man nylig fikk kan man bruke når som helst. Altså kan du bruke det i GW37 om du vil. Woops. Det har du selvsagt helt rett i. jeg lever i fortiden! menmen det går bra. Har igjen alle bonusene til evt dobbelrunder. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Har selvfølgelig Gazza på benk i dag. Blæ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Sexylubb1 skrev (9 minutter siden): Har selvfølgelig Gazza på benk i dag. Blæ. Hvem står? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 minutter siden): Hvem står? Mcharthy tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Sexylubb1 skrev (2 timer siden): Mcharthy tror jeg. Fikk sjansen på straffespark han å. Ikke like bra resultat dog. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (9 minutter siden): Fikk sjansen på straffespark han å. Ikke like bra resultat dog. Jaja. Hadde ikke spilt Gazza og Aurier samtidig uansett, så. Ikke tapt 13 poeng iaf. Og hva faen skjer med City? Trenger et mål fra KDB nå. Endret 18. januar 2020 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Leno og pope som keepere er ikke no bedre. Rææl Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Glemte å gjøre om på C (Rashford) og VC (Perez) og gjøre bytter. KOmmer til å bli en drittrunde. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Tenker å bruke TC på TAA neste runde... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 TAA, Mane eller Salah. ikke bestemt meg for hvem enda. Størst sjanse for at TAA spiller begge kampene kanskje, men om Mane eller Salah spiller begge er vel sjansen større for mer poeng der. Temmelig bingo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 To bortekamper å, null garanti på verken seier eller smultring. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Men hele 6 dager mellom kampene bør tilsi at det ikke hviles særlig spillere, det er jo vanlig hviletid. Kampen i runden etter kommer litt tettere på (4), men så er det jo vinterpause. Vil tippe både Salah, Mané og Arnold spiller begge kampene i dobbeltrunden og mot Southampton, i hvert fall større sjanse for det enn at de ikke gjør det. Klopp ønsker å gjøre alt for seier i alle tre slik at han kan sikre ligagullet tidligst mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Er cup i midten å, men blir nok ungutta. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Ja, der trakk dere så klart Shrewsbury, så den trioen spiller neppe der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå