Siggy123 Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 hei, så jeg fikk tilbake vitnemål/kompetanse bevis der det står at jeg fikk 1i norsk hovedmål skriftlig. men jeg fikk 2er på eksamenen. betyr det at jeg bestod faget eller må jeg ta det opp igjen? 1 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 (endret) Du må ta det opp. Edit: beklager, tok feil! Endret 30. juni 2019 av clarke133 1 Lenke til kommentar
Osp Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Nei, ifølge udir regnes faget som bestått såfremt du står på eksamen (selv med 1 i standpunkt). Kilde: https://www.udir.no/eksamen-og-prover/dokumentasjon/vitnemal-og-kompetansebevis/foring-vitnemal-kompetansebevis-vgs/5-karakterer-og-andre-vurderingsuttrykk/ Under 5.5. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Antek at det er snakk om vgs? I så tilfelle redder du deg inn med å bestå eksamenen i faget du fekk stryk som standpunkt i. Grunnen til dette er at bestått eksamen er eit objektivt bevis på du kan fagstoffet godt nok. 2 Lenke til kommentar
Siggy123 Skrevet 28. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2019 Antek at det er snakk om vgs? I så tilfelle redder du deg inn med å bestå eksamenen i faget du fekk stryk som standpunkt i. Grunnen til dette er at bestått eksamen er eit objektivt bevis på du kan fagstoffet godt nok. ja er vg3, takk for svar 1 Lenke til kommentar
Siggy123 Skrevet 28. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2019 Nei, ifølge udir regnes faget som bestått såfremt du står på eksamen (selv med 1 i standpunkt). Kilde: https://www.udir.no/eksamen-og-prover/dokumentasjon/vitnemal-og-kompetansebevis/foring-vitnemal-kompetansebevis-vgs/5-karakterer-og-andre-vurderingsuttrykk/ Under 5.5. takk for linken virker som alt går greit da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå