Datata Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Trenger hjelp til kjøp av skriver, usikker på hva jeg skal velge, Canon eller Epson? Annet? Jeg har festet meg ved Canon PRO-1000 og Epson SC-P800, men usikker på hvilken jeg skal velge. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg har tenkt på det samme, og kommer til å gå for Canon PRO-1000. Den veier dobbelt så mye, men man slipper å skifte svart blekkpatron blekk dersom man plutselig endrer fra matt til blankt papir, eller motsatt. Epson SC-P800 har ulike typer svart blekk for ulike papiroverflater, men kan ikke ha begge i printeren samtidig. Dermed mister man mye blekk hver gang man skiftert papirtype. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 16. september 2019 Forfatter Del Skrevet 16. september 2019 Men nå ser jeg at det har dukket opp en ny skriver hos JapanPhoto: https://www.japanphoto.no/canon-pixma-pro-1-4960999678535-007 Canon pixma PRO-1. Riktig nok en A3+ skriver, men denne koster nesten 8k! Hva slags finesser har denne skriveren som gjør den så kostbar? Finnes det en A2-variant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå