Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha...oket så var det dårlig topic da...men finnes det ikke noen andre norske sider enn www.hah.net fant ingen ved hjelp av de linkene dere har kommet med... jeg har testa noen av dem men nei det ble bare rot. jeg tror jeg gjør om litt, jeg kan ikke no engelsk.. www.hah.net er en bra side synn at ingen ting gikk ser ut somd en er for ps 6 jeg har 7 ingen ting stemer jo el er jeg helt n00b nå fant hvertfall ikke no av det som stod der...

Lenke til kommentar

****** azz, okey er vel litt tungt å les det, men så tungt er det vel ikke. men okey skla ta det til meg og begynne og bruke litt mer komma og punktum. hehe.

men u sier u fikk det til med selv om u hadde 7. hmm, får vel teste litt mer i morra da. det er en bra side men der beregnet på 6 er den ikke? finnes det noen slike sider for 7?

Lenke til kommentar

hvis du vil ha gode guider til PS 7 finner du mest på engelsk. selvfølgelig litt på norsk og, kan jo søke på google

tillegg til komma og punktum;

www.jegskalaldriskrive14isspråkigjen.com

vi trenger vel ikke bli usaklig og gå off-topic fordi det er gøy gjør vi vel? :angry:

 

God Jul folks :xmas:

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
hvis du vil ha gode guider til PS 7 finner du mest på engelsk. selvfølgelig litt på norsk og, kan jo søke på google
tillegg til komma og punktum;

www.jegskalaldriskrive14isspråkigjen.com

vi trenger vel ikke bli usaklig og gå off-topic fordi det er gøy gjør vi vel? :angry:

 

God Jul folks :xmas:

Ser det ikke som off-topic å be han skrive normalt slik at vi kan forstå hva han vil..

Lenke til kommentar

Ta deg god tid når du skriver

 

 

Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster.

 

Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant.

 

Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker.

 

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet

 

er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Ta deg god tid når du skriver

 

 

Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster.

 

Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant.

 

Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker.

 

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet

 

er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

 

:whistle:

Ser poenget, men det er forskjell på å barbere seg og å kutte hodet av seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...