lilfire Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hmm...driver å lærer meg ps..men det er ikke lett i starten.. er det noen bra sider som forklarer enkle ting i ps noen guider el no så jeg kommer litt i gang... helst på norsk for engelsken min SUGER... Lenke til kommentar
falut Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Denne passer fint i ditt tilfelle...www.hah.net Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hmm...driver å lærer meg ps..men det er ikke lett i starten.. er det noen bra sider som forklarer enkle ting i ps noen guider el no så jeg kommer litt i gang... helst på norsk for engelsken min SUGER... Om du ser noen innlegg lenger ned så ser du et rimelig identisk innlegg.. Les det også.. Btw; Her er en liten samling.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 designsbymark.com - veldig bra for nybegynnere, her begynte jeg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 designsbymark.com - veldig bra for nybegynnere, her begynte jeg! Hater linker som ikke er aktive.. For resten av dere, her er samma linken, bare aktiv.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Leser du ikke litt her før du lager ny tråd?; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=184859 Elendig topic btw. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Elendig topic btw. Min neste tråd skal ha topic; hg. Tror dere den kan slå an eller..? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 haha...oket så var det dårlig topic da...men finnes det ikke noen andre norske sider enn www.hah.net fant ingen ved hjelp av de linkene dere har kommet med... jeg har testa noen av dem men nei det ble bare rot. jeg tror jeg gjør om litt, jeg kan ikke no engelsk.. www.hah.net er en bra side synn at ingen ting gikk ser ut somd en er for ps 6 jeg har 7 ingen ting stemer jo el er jeg helt n00b nå fant hvertfall ikke no av det som stod der... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har 7'ern og fikk det til med hah.net.. Seriøst, tror jeg leste innlegget ditt 3 ganger og har enda ikke forstått det. Før du finner en norsk side om PS, finn en om komma og punktum. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har 7'ern og fikk det til med hah.net.. Seriøst, tror jeg leste innlegget ditt 3 ganger og har enda ikke forstått det. Før du finner en norsk side om PS, finn en om komma og punktum. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 ****** azz, okey er vel litt tungt å les det, men så tungt er det vel ikke. men okey skla ta det til meg og begynne og bruke litt mer komma og punktum. hehe. men u sier u fikk det til med selv om u hadde 7. hmm, får vel teste litt mer i morra da. det er en bra side men der beregnet på 6 er den ikke? finnes det noen slike sider for 7? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I tillegg til komma og punktum; www.jegskalaldriskrive14isspråkigjen.com Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) hvis du vil ha gode guider til PS 7 finner du mest på engelsk. selvfølgelig litt på norsk og, kan jo søke på google tillegg til komma og punktum;www.jegskalaldriskrive14isspråkigjen.com vi trenger vel ikke bli usaklig og gå off-topic fordi det er gøy gjør vi vel? God Jul folks Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 vi trenger vel ikke bli usaklig og gå off-topic fordi det er gøy gjør vi vel? Nei, men det er fremdeles artig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hvis du vil ha gode guider til PS 7 finner du mest på engelsk. selvfølgelig litt på norsk og, kan jo søke på google tillegg til komma og punktum;www.jegskalaldriskrive14isspråkigjen.com vi trenger vel ikke bli usaklig og gå off-topic fordi det er gøy gjør vi vel? God Jul folks Ser det ikke som off-topic å be han skrive normalt slik at vi kan forstå hva han vil.. Lenke til kommentar
falut Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ta deg god tid når du skriver Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ta deg god tid når du skriver Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Ser poenget, men det er forskjell på å barbere seg og å kutte hodet av seg.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 I tillegg til komma og punktum;www.jegskalaldriskrive14isspråkigjen.com I slaget i dag, Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) I tillegg til komma og punktum;www.jegskalaldriskrive14isspråkigjen.com I slaget i dag, Marvil? Ja fan det er jo J000000000l..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit: Hva driver du med klokka 5 på morningen på Julafta..? Endret 24. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå